Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Trageți bara de ridicare pierdeți în greutate. Cum să pierdeți greutatea în abdomenul unui bărbat acasă

Despre cum să înveți să tragi o fată pe bar orizontal, uita-te la acest videoclip: Exerciții de utilizare la domiciliu Rezultatul din Visa și Pull-Ups pe bara orizontală depinde de corectitudinea executării. Următoarele recomandări vor contribui la evitarea rănirii și vor atinge un efect pozitiv: Exercitarea trebuie efectuată fără probleme și fără mișcări ascuțite.

Trebuie să măriți treptat sarcina. Când efectuați exercițiul muscular ar trebui să fie relaxat. Urcați și coborâți la fat out thermo burc vinkes uniforme.

Făcând exerciții în mai multe abordări, dând mușchii la o odihnă pe deplin. În faza negativă, atunci când trageți bara de ridicare pierdeți în greutate bărbia trebuie înțeleasă peste bara transversală.

Nu puteți ascunde capul înapoi sau înainte, astfel încât să nu vă răniți departamentul de col uterin coloana vertebrală. Astfel încât porumbul nu apar pe mâini, stau pe mâini pentru a purta mănuși speciale. Înainte de a efectua clase, este necesar să se efectueze o încălzire, făcând cap de mișcare circulară, mâini, coate. Exercițiile pe bara orizontală pot separa grupuri pentru diferite domenii musculare.

Următoarele se efectuează pentru a întări fundul corpului, și anume picioarele, fesele, șoldurile și talia: Cel mai simplu este clasic Vis. În același timp, trenul muschilor de sân, coloana vertebrală se întinde.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului

Totul ar trebui să fie relaxat. Se transformă ajutorul pentru a lucra pe mușchii oblici și transversali ai presei. Un astfel de exercițiu formează talia, îndepărtează laturile și pliurile. Pentru a face acest lucru, întoarceți corpul la stânga-dreapta, ușor învârtiți.

trageți bara de ridicare pierdeți în greutate grăsimea arde mai repede

Trebuie să repetați la 8 - 10 ori. Toate întoarcerile trebuie să facă fără probleme.

Cum să pierdeți greutatea în abdomenul unui bărbat acasă

Exerciții pentru presă pe bara orizontală: Colţ. În timpul vizei pe mâini drepte, picioarele sunt strânse în piept și se îndreptă spre un unghi de 90 de grade în raport cu corpul. Dacă nu funcționează imediat, puteți strânge mai întâi pe jumătate îndoit.

Pentru studiul picioarelor, șoldurilor, feselor, mușchilor drepți și oblici ai presei fac o bicicletă și foarfece cu viza pe mâini drepte.

Picioarele trebuie ridicate la un unghi de 45 de grade în raport cu corpul, apoi fac mișcări pline de fiecare parte. Rotație pe mâinile alungite. Picioarele îndoite în genunchi sunt strânse în corp și apoi se îndepărtează și se mișcă ca și cum ar fi desenat un cerc în aer, mai întâi într-o singură parte, apoi la altul.

Pentru a pierde în greutate în mâinile și partea superioară a corpului, următoarele exerciții sunt potrivite: Pull-up-uri clasice. Mâinile ar trebui să fie pe lățimea umerilor sau mai largi. Dacă nu există suficientă pregătire fizică, vă puteți ajuta picioarele. La cel mai înalt punct al fazei negative, ridicându-se deasupra barei transversale, este necesar să stați de câteva secunde.

Este mai trageți bara de ridicare pierdeți în greutate să faceți două sau trei pull-up-uri, dar corect decât o mulțime, dar fără a afecta mușchii necesari. Puteți trage nu numai prinderea din față, ci și cu o întoarcere de palme pentru tine.

Conținutul articolului

Atât de biceps și mușchii de trageți bara de ridicare pierdeți în greutate sunt elaborați. De asemenea, în funcție de lățimea aderenței, se dezvoltă diferite grupe de mușchi de mâini și spate.

Puteți încerca să vă mențineți mai aproape sau pe distanța umerilor. Va ajuta la burtă Exercițiile de pe bara orizontală ajută la greutatea în toate părțile corpului, fac mai elastică și taut.

Aceste clase sunt eliminate din depozitele de grăsime, dar și creșterea puterii musculare.

Dietă slăbind corpul superior

Beneficiul pentru abdomen este mai mult decât evident. În timpul tragerii, fibrele musculare funcționează în mod activ. Cu toate acestea, ca orice exercițiu fizicclasele de pe orizontalist necesită respectarea regimul potrivit Nutriție.

Prin urmare, este important să se mute la o alimentație sănătoasă, să elimini toate grăsimile, sărate, dulciuri și produse de patiserie, tot ceea ce provoacă salturi de aperitive ascuțite, saturații carbohidrați rapizi.

  • Chiar și stresul obișnuit și lipsa somnului pot perturba sistemul nervos, care este strâns asociat cu un metabolism corespunzător.
  • Slimming tinte tricouri

Ar trebui să fie inclusă în dieta mai multe produse proteice și legume proaspete. De asemenea, este necesar să beți cât mai multă apă mai simplă. Aceste exerciții pot fi atribuite simultan către cardio și Încărcături tăcute. În timpul clasei, calorii suplimentare sunt arse, datorită îmbunătățirii circulației sanguine, oxigenul intră într-o cantitate mai mare, împărțirea lipidelor. Și după antrenament, organismul își petrece propriile resurse pentru recuperare pentru încă câteva ore.

Motivation.

Astfel, volumul zonelor problematice este redus semnificativ. Înămplerea barei orizontale deși un exercițiu complex, dar ele dau un efect excelent pentru îmbunătățirea întregului corp, creșterea rezistenței și scăderea în greutate. Răbdarea și sistematica claselor vor ajuta la scăparea zonelor problematice pe corp. O abordare integrată a scăderii în greutate este importantă.

Astfel de antrenamente contribuie la dezvoltarea generală a corpului, nu luați prea mult timp și, de asemenea, la dispoziția tuturor. Printre altele, clasele de pe bara orizontală sunt, în majoritatea cazurilor, clase cu greutatea lor, care foarte mult ca mulți iubiți și profesioniști.

Faceți trageți simplu pe acest proiectil sportiv poate aproape toată lumea. Dar întrebarea este că mulți fac un exercițiu greșit decât nu numai că aduce beneficii de exerciții la nu, ci și de risc pentru a fi răniți.

Acum, să încercăm să ne dăm seama. Învățăm cum să o facem și să facem exerciții în siguranță, precum și pentru ce programe de făcut pentru a obține rezultatul maxim, pentru timpul minim. Reguli Înainte de a efectua orice exercițiu, trebuie să cunoașteți regulile de bază.

Cu o astfel de problemă, se confruntă adesea nou-veniți, ceea ce poate duce la consecințe nedorite. Pentru a începe cu, să ne dăm seama ce mușchi sunt implicați atunci când efectuați exerciții pe bara transversală: Muschii din spate cel mai larg, diamant, rotund și trapeziu.

Este necesar să observăm imediat că datele musculare sunt cele mai susceptibile de leziuni atunci când se utilizează tehnologii incorecte. Triceps, delta spate și biceps. Muscule mici și mari de sân. Muschii de viteze din față. Acum, înțelegerea pe care mușchii sunt implicați în acest proces, mergeți la descrierea tehnicii potrivite.

Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure. Ele ajută la ameliorarea până la 5 kg pe săptămână. Dar le poate fi respectată numai cu condiția că nu există diferite boli. Ce diete ajută la pierderea în greutate: Dieta de hrișcă - implică mese pentru zile cu un hrișcă; Dieta Kefir - numai Kefir bea în zile; Dieta pe apă - mâncați dreapta și faceți o zi de descărcare în fiecare 3 zile în care puteți bea numai apă; Captarea dietei - pregătiți feluri de mâncare numai din varză timp de zile; Rice Dieta - Mănâncă doar orez fiert timp de 5 zile. Nutriționiștii și medicii sunt sceptici față de monodulări, deoarece acestea aduc un rău extraordinar organismului.

Respirație adecvată Respirația este foarte importantă, deoarece calitatea exercițiilor depinde în mare măsură. Mulți, chiar înțelegerea oamenilor care înțeleg în sport, permit o greșeală foarte nepolitică, făcând tragerea după expirarea pierdere în greutate thomson ga din plămâni.

Acest lucru nu este ciudat, deoarece majoritatea exercițiilor sunt făcute în acest fel. Dar aici situația este puțin diferită. Înainte de strângere, trebuie să apelați oxigenul complet de lumină și apoi să îl întârziați trageți bara de ridicare pierdeți în greutate la ridicarea completă a cazului.

Când trageți cu lumina completă, mușchii din spate sunt situați cât mai larg posibil, și ei se simt pe ei înșiși împingând pe omul.

De asemenea, este important să vă amintiți că nu este necesar să scoateți pe bara orizontală cu toate căile posibile, păstrând respirația pentru a efectua tragere "completă". Acest lucru nu va fi doar Foley, dar, fără îndoială, va provoca dureri severe în coloana vertebrală.

Trageți bara de ridicare pierdeți în greutate de Groves. Următoarea parte la fel de importantă a preparatului este prindere. Aderența se distinge prin 2 criterii.

Primul - aceasta este distanța dintre mâini. Îngust prindere. Distanța dintre mâini este mult deja lățimea umerilor. Mijloc prindere. Distanța dintre mâini este egală cu lățimea umerilor.

Larg prindere. Distanța dintre mâini depășește semnificativ lățimea umerilor. Și dacă totul este destul de simplu aici, atunci cu cea de-a doua clasificare În funcție de capturăpot apărea dificultăți. După ce a înțeles cu conceptele de bază, luați în considerare regulile generale de care aveți nevoie pentru a efectua fiecare atlet: Exercițiul trebuie să-și controleze pe deplin corpul nu se leagă.

Ridicarea și coborârea corpului trebuie să treacă fără probleme, fără jerks. Atunci când sunt executate în mod corespunzător, la momentul ridicării maxime a corpului, bărbia trebuie să fie mai mare decât nivelul bara transversală. Corpul atletului trebuie să fie neted, cu un pic strălucit înapoi. Programe de training Acum, știind cum să efectuați exercițiile, puteți merge la antrenament.

Imediat merită să descărcați că nu trebuie să rulați pe bara orizontală și să strângeți maximul. Organismul nepregătit nu poate rezista la sarcini grave. Înainte de a începe efectuarea trageți bara de ridicare pierdeți în greutate, trebuie să selectați programul corespunzător.

Dieta de slăbire partea superioară a corpului + sfaturi sportive

Acest lucru va permite nu numai evitarea rănirii, ci va contribui, de asemenea, la cea mai bună formă fizică cât mai curând posibil. Pentru a înțelege schema aproximativă pentru care trebuie să lucrați, să luăm în considerare o masă simplă. Masa Deci, este necesar să se clarifice imediat faptul că există date medii, care nu trageți bara de ridicare pierdeți în greutate respecta capacitățile unei anumite persoane.

trageți bara de ridicare pierdeți în greutate cate calorii trebuie sa mananci ca sa slabesti

Principalul lucru aici este sistemul. De exemplu, dacă sportul și pompajul dorește să stoarce maximul pe bara orizontală, este posibil ca el să multipliceze fiecare indicator de mai multe ori. Sau invers - reducere. Este important să înțelegeți că principalul lucru este sistemul de execuție.

Este demn de remarcat faptul că nu toată lumea poate înțelege imediat cum să aleagă și cât de mult să multiplice repetările. În astfel de cazuri, merită alegerea opțiunii medii așa cum este indicat în tabel. O greșeală gravă este situația în care o persoană încearcă să-și dea maximul în prima zi.

În astfel de cazuri, în următoarea sesiune de instruire, el nu va putea să-și îndeplinească jumătate din ceea ce a făcut în prima zi din cauza durerii în mușchi. Astfel, sistemul va fi spart, care este mai presus de toate. Merită să spuneți despre durerea mușchilor. Nu trebuie să vă faceți griji, deoarece acest proces este absolut normal. Fiecare persoană are durere poate fi diferită, cineva nu le poate observa aproape, iar celălalt și mâinile nu vor putea ridica a doua zi.

trageți bara de ridicare pierdeți în greutate arde recenzii profunde de grăsime

Nu este necesar să se ruleze imediat la medic, merită să reconsidere încărcătura. Pentru a minimiza durerea și disconfortul, puteți lua o baie fierbinte după antrenament sau puteți merge la baie.

Exerciții Da, da, merită să spunem că bara orizontală nu este doar un proiectil sportiv pentru tragere. Din păcate, mulți nu ghicesc nici măcar despre asta. Acum, să încercăm să ne dăm seama ce alte exerciții pot fi făcute pe bara transversală. Unele dintre ele nu sunt doar utile pentru sănătatea fizică, ci și aspectul foarte frumos. Înainte de a înțelege totul, împărțim toate exercițiile în două tipuri: pentru începători și pentru experiență. Profesional Puteți apela pe oameni care știu cum să efectueze corect Pull-up și să tragă o duzină de ori, nu este dificil pentru ei.

Pentru incepatori Nu contează cât de ciudat sună, dar stă cu trageri obișnuite. Mulți experți recomandă să faceți fiecare abordare diferită.

Secvența este după cum urmează: 1 abordare - aderență largă; 3 abordare - aderență îngustă; 4 și 5 - în mod individual, prin posibilitatea unui atlet.

Activitate fizica

Aceste informații nu sunt obligatorii, cu toate acestea, schimbarea aderenței, atletul va folosi toți mușchii, care își dezvoltă corpul mai complet și proporțional, pregătindu-se pentru încărcături mai grave în viitor.

O greșeală frecventă a începătorilor este dorința de a se angaja serios în fiecare zi. Merită să spuneți că acest lucru este destul de dificil și adesea nu este justificat. Muschii ar trebui să se relaxeze, deci dacă o persoană începe să se angajeze, este recomandabil să se efectueze exerciții cu intervale, cel puțin o zi mai bună - suntem angajați, 2 odihnă. Mulți sunt acum comemorați că, în acest caz, rezultatul nu va fi în curând.

Dar nu uitați că în zilele de odihnă, nimeni nu a anulat alte cochilii sportive, cum ar fi ganterele și. Pe ele, cea mai mare parte a încărcăturii merge la alte grupuri musculare, ceea ce vă permite să vă relaxați și să nu pierdeți formularul. În concluzie, merită să spunem că pentru începător, principalul lucru de a intra în ritm.

Adesea este dificil din cauza dorinței de a face mai mult.

trageți bara de ridicare pierdeți în greutate îngrijirea corpului de ceai slăbit

Dar trebuie să vă amintiți că clasele ar trebui să aducă plăcere, să nu sufere. Pentru experimentat Acum mergem la oameni care nu sunt familiarizați cu barul orizontal.

Imediat merită să spunem că cei mai angajați în mod regulat știu și înțeleg ce exercițiu și când este necesar. Acesta este probabil unul dintre principalele semne de experiență.

Țintă grăsimea brațului cu bucle bicep.

Cu toate acestea, poate fi dată o astfel de varietate de sfaturi. În primul rând, ea clase pe bara orizontală cu diferite grize. Adesea, puteți întâlni o persoană care este mândră de ce pot face câteva duzini de tragere. Dar când îl cereți să facă cel puțin oarecum diferit de exemplu, prinderea încrucișatăpur și simplu este pierdut. Faptul este că merită stăpânit la fiecare jenă, deoarece își va permite să dezvolte toate grupurile musculare și, cel mai important, să le ducă o elasticitate mai mare.

Al doilea sfat va fi - instruirea diferitelor ieșiri pe bara orizontală. Există zeci de zeci. Unii fac extrem de simplu, iar unele merită să învețe mai mult de o zi. În plus față de frumusețe, astfel de exerciții dezvoltă o bună flexibilitate, precum și capacitatea de a rezista la sarcini statice pe termen lung, care nu are multe "turnichete". Puterea pe ocupație pe bara orizontală Primul și cel mai important - beți multă fluidă.