Pierde din greutate de jos: Burta, soldurile, coapsele ...

Slăbiți corpul inferior. Pierderea de grăsime din abdomenul inferior

Cu toate acestea, lucrând din greu și slăbiți corpul inferior, puteți scăpa de excesul de greutate schimbându-vă dieta, exerciții fizice și exerciții fizice pentru întregul corp și modificări simple ale stilului de viață.

A calca Partea 1 din 4: A scăpa de excesul de grăsime Reduceți caloriile. Dacă doriți să slăbiți, nu există nicio modalitate de a vă asigura că pierdeți grăsime doar într-o anumită parte a corpului. Dacă vrei să scapi de grăsimea din intestin, va trebui să slăbești peste tot reducând caloriile.

2 săptămâni de meniuri pentru a ușura și a pierde în greutate de jos

Tăiați în aproximativ până la de calorii pe zi. Această mică reducere vă permite să pierdeți până la de grame pe săptămână. Profesioniștii din domeniul sănătății, în general, nu recomandă să încercați să slăbiți mai mult într-o săptămână.

Utilizați un jurnal alimentar sau o aplicație sau un tracker online pentru a vă face o idee despre câte calorii luați zilnic în prezent. Scădeți - din acest număr pentru a vă face o idee despre câte calorii ar trebui să luați zilnic pentru a pierde în greutate treptat și moderat.

Farfuria mea pentru a topi corpul inferior

Concentrați-vă în special pe proteine, fructe și legume. Studiile arată că o dietă cu mai puțini carbohidrați vă poate ajuta nu numai să slăbiți rapid, ci și să reduceți cantitatea de grăsime din burtă.

Subțire coapsele tale Majoritatea dintre noi avem lucruri pe care am dori să le schimbăm despre noi înșine. Coapse mai subțiri, biceps mai mare, viței lungi și slabi, abs cu șase pachete. Și deși reducerea spotului nu este o realitate îmi pare rău! Nu vă așteptați să vă micșorați zonele cu probleme peste noapte, dar tonifierea la fața locului este posibilă! În schimb, trebuie să creați un plan de antrenament eficient și direcționat pentru a vă configura zonele cu probleme.

Mănâncă 80 până la de slăbiți corpul inferior de proteină slabă la fiecare masă o cantitate de aproximativ dimensiunea unui pachet de cărți. În special, alegeți legume slăbiți corpul inferior amidon, cum ar fi ardei, roșii, castraveți, vinete, conopidă și salată verde, și încercați să mâncați două porții de legume cu fiecare masă.

Mănâncă - de grame de legume cu frunze.

Account Options

Consumați zilnic 1 până la 2 porții de fructe. Fructele conțin zaharuri naturale și trebuie consumate în porții de dimensiunea corectă, și anume de grame sau 1 bucată de fruct de mărime medie.

Exemple de mese cu conținut scăzut de carbohidrați includ o salată verde mixtă cu legume crude, de grame de pui la grătar și un dressing pe bază de ulei, ml de iaurt grecesc cu nuci și de grame de fructe sau somon la grătar cu o salată mică și broccoli aburit. Mănâncă mai puține boabe.

Alimentele precum pâinea, orezul și pastele pot face parte dintr-o dietă sănătoasă. Cu toate acestea, aceste alimente conțin semnificativ mai mulți slăbiți corpul inferior decât alte alimente. Deci, mâncați mai puțin din el pentru a vă putea ține la dieta dvs. Țintă rezervorul de îngrijire medicală pe care ar trebui să le consumați mai puțin includ pâine, orez, paste, biscuiți, chipsuri, tortilla și briose.

Limitați dimensiunea porțiilor la 30 până la 50 de grame.

O GREUTATE - EXERCIȚII ALE CORPULUI INFERIOR -

Nu încetați să consumați cereale complet. Optează pentru boabe bogate în nutrienți, precum quinoa și fulgi de ovăz.

Pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, caracteristicile de ardere a grăsimilor subcutanate Avem o gamă de grăsimi pentru corp sănătos pentru femei? De admind Deși vă accelerează metabolismul pentru a permite corpului dvs. Ficatul - 5a, pierderea celulelor adipoase. Sfaturi pentru pierderea în greutate elimină burta: dieta, repede, pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, precum și sfaturi.

De asemenea, încercați întotdeauna să alegeți cereale integrale. Aceste alimente sunt mai bogate în fibre și alți nutrienți care fac parte dintr-o dietă sănătoasă.

Pagina principala Pierde din greutate de jos: Burta, soldurile, coapsele

Evitați zaharurile adăugate. Studiile arată că zahărul și mai ales zahărul adăugat este una dintre cele mai mari cauze ale prea multor grăsimi abdominale.

Consumați alimente care conțin mult zahăr cât mai puțin posibil.

slăbiți corpul inferior

Zaharurile adăugate sunt zaharuri care se adaugă în alimente în timpul procesului de fabricație. De exemplu, zaharurile au fost adăugate la cookie-uri și înghețată, ceea ce este de așteptat. Alimentele precum biscuiții, sucul și slimming hacks pentru paste pot conține, de asemenea, o mulțime de zaharuri adăugate. Zahărul natural nu se adaugă și apare slăbiți corpul inferior mod natural în alimente.

slăbiți corpul inferior

Fructele, de exemplu, conțin niște zahăr, dar este zahăr natural. Alimentele cu zahăr natural sunt o alegere mult mai bună, deoarece conțin în general substanțe nutritive mai importante. Faceți-vă un obicei să citiți ambalajul alimentelor. Să știți că alimentele preambalate conțin zaharuri ascunse.

Căutați diferite nume pentru zaharuri adăugate și știți că pot fi adăugate mai multe tipuri de zaharuri la un anumit produs. Dacă ai un dinte dulce, optează pentru opțiuni sănătoase precum miere, ciocolată neagră, fructe uscate și iaurt grecesc pentru a-ți satisface pofta de ceva dulce.

Bea multa apa. A rămâne hidratat este extrem de important pentru slăbiți corpul inferior corpul dumneavoastră să funcționeze normal.

  • Pierderea de grăsime din abdomenul inferior | Sfaturi | June
  • Napoli pierderea în greutate și recenzii de bunăstare
  • Slăbiți în corpul inferior 3 kilograme în 2 săptămâni 14 zile de meniuri

Studiile arată că a bea multă apă te ajută să slăbești mai repede. Acest lucru se datorează parțial faptului că apa te face să te simți plin, astfel încât să mănânci mai puțin.

slăbiți corpul inferior

Încercați să beți 8 până la 13 pahare de apă pe zi. Beți 1 până la 2 pahare de apă înainte de fiecare masă pentru a vă reduce pofta de mâncare și a vă face să vă slăbiți corpul inferior mai repede plin.

Partea 2 din 4: A scăpa de grăsimea abdominală prin exerciții fizice Exercițiu dimineața. Unele studii arată că, dacă faceți mișcare dimineața înainte de a lua micul dejun, multe dintre caloriile pe care le ardeți provin din grăsimi mai degrabă decât glicogen stocat în corpul vostru.

Stabiliți baza pentru succes

Nu trebuie să te trezești atât de devreme pentru a face mișcare dimineața. Doar setați alarma să se declanșeze cu de minute mai devreme decât de obicei. Alte beneficii ale exercițiilor fizice dimineața includ evitarea agitației la sala de sport devreme seara după muncă, exerciții fizice, după amiază liberă și posibilitatea de a vă concentra mai bine în timpul zilei.

Faceți exerciții aerobice. Exercițiul cardio arde calorii și vă ajută să vă accelerați metabolismul, astfel încât să puteți pierde în greutate mai repede. Faceți cel puțin de minute de exerciții aerobice moderate pe săptămână.

slăbiți corpul inferior

De exemplu, vă puteți antrena jumătate de oră în fiecare zi timp de cinci zile.