Pierderea în greutate: mici modificări, efecte mari

Schimbări mici pentru pierderea în greutate, Nu uitați proteina slabă

Pagina principala Pierderea în greutate: mici modificări, efecte mari Pentru mulți, un nou an înseamnă o schimbare.

Scott; Revizuit de Richard N. Dar puteți face mai ușor pierdere în greutate. Există trucuri ușoare care vă pot ajuta să scăpați cu mai puțin efort. Modificarea a ceea ce mănânci este primul și cel mai important pas. Și, împreună cu exercițiile fizice, va face ca atingerea obiectivului dvs.

Dar rezoluțiile bune cad de multe ori pe lângă drum după doar câteva luni. Chiar și modificările mici, mai ales atunci când pierdeți în greutate, pot avea un impact mare într-un an.

schimbări mici pentru pierderea în greutate

Majoritatea dietelor eșuează din cauza unor schimbări prea mari care nu pot fi integrate permanent în viața de zi cu zi. Nimeni nu vrea să rămână fără totul pe tot parcursul anului, să urmărească în permanență caloriile și să-și refuze orice plăcere.

Pierde 1 kg cu mai puțin zahăr

Chiar și micile schimbări în viața de zi cu zi pot avea un schimbări mici pentru pierderea în greutate mare. Secretul unei figuri permanent frumoase este să gândești pe termen lung, deoarece aceasta este singura modalitate de a slăbi cu succes! Cât de mare poate schimbări mici pentru pierderea în greutate o mică schimbare devine clar când te uiți la numerele din spatele ei.

Singurul lucru pe care trebuie să-l știți este că trebuie să economisiți de calorii pentru a pierde un kilogram de greutate corporală.

Nu au nevoie de schimbări foarte mari și dramatice pentru a pierde în greutate. Pașii mici și constanți vă pot ajuta să vă schimbați dieta și silueta. Mai jos sunt sfaturi simple, dar foarte utile pentru pierderea în greutate: Aveți grijă de cantitatea de alimente amidonice Mâncărurile cu conținut de amidon, cum ar fi pâinea și spaghetele, sunt alimente pe care avem tendința de a le mânca prea mult, pentru că le iubim mai ales gustul. În momentele în care doriți să scăpați în greutate, este bine să vă limitați consumul. De exemplu, preferați felii de pâine simple în loc de baghete și role mai mari pentru a face un sandviș.

Iată câteva exemple de modificări abia vizibile care au un impact mare: Pierde 1 kg cu mai puțin zahăr De exemplu, dacă bei o ceașcă de cafea sau ceai cu o linguriță de zahăr în fiecare dimineață, poți slăbi un kilogram pe an cu o mică schimbare.

Dacă vă lipsiți zilnic de această linguriță de zahăr sau folosiți în schimb un îndulcitor fără calorii, veți economisi ,75 calorii pe an!

Fresh articles

O linguriță de zahăr, echivalentă cu 5 g, conține 19,35 calorii x de zile Pierde 9 kg cu mai puțină grăsime O diferență devine foarte clară atunci când vine vorba de ulei de gătit. Presupunând că gătești de cinci ori pe săptămână și folosești trei linguri de ulei de gătit pentru fiecare prăjire, poți să slăbești 9,8 kilograme pe an, fără a fi abia sesizat!

Măsurați întotdeauna o lingură de ulei în loc să turnați uleiul direct din sticlă într-un mod necontrolat.

Dacă împărțiți cantitatea totală de calorii la 7. Desigur, aceste exemple de calcul reprezintă doar teoria, care ar trebui să clarifice cât de mare poate fi o mică schimbare.

schimbări mici pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate nu este niciodată un proces liniar și mai mulți factori joacă un rol important, mai mult aici: Pierderea în greutate este realistă și sănătoasă! Dar cu siguranță toată lumea are un lucru mic aici și colo pe care îl poate schimba fără a fi nevoie să facă un sacrificiu mare și este garantat că tocmai aceste lucruri mici vor face o mare diferență pe termen lung!

schimbări mici pentru pierderea în greutate