Antrenamentul Mindfulness vă poate ajuta să păstrați greutatea - Healths -

Rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni. Gastric Sleeve – Intrebari Frecvente, Rezultatele pierderii în greutate orbera

  • Pierde grăsime real rapid
  • Google Търсене на книги

Noi cercetări de la Universitatea Illinois din Chicago au examinat o formă de alimentație limitată de timp, cunoscută sub numele de dieta 8, iar studiul mic a constatat că ar putea fi într-adevăr o formă eficientă de pierdere în greutate. Cea mai populară formă recentă de post intermitent a fost dieta 5: 2. Această strategie de alimentație implică o dietă normală deși încă sănătoasă timp rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni cinci zile din săptămână și o restricție extremă de calorii pentru celelalte două zile.

rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni

O mare parte din cercetările recente privind postul intermitent au fost concentrate pe examinarea eficacității strategiilor cum ar fi dieta 5: 2, iar rezultatele au fost, în general, promițătoare, cu reducerea nivelului de grăsimi corporale și a nivelului de insulină.

În ultimii ani a apărut un model mai nou pentru postul intermitent, iar unii sugerează că este mult mai ușor de menținut decât strategia 5: 2. Această metodă este numită 8 și limitează, în mod esențial, aportul unei persoane la o perioadă de opt ore a zilei.

Cand se simte copilul miscand in burtica? Iata raspunsul medicului specialist.

Deci, în cele din urmă, o persoană postește cel puțin 16 ore în fiecare zi. Cercetarea acestui tip specific de alimentație se află încă în stadiile sale de nastere, dar dovezile timpurii sunt promițătoare. Un studiu privind efectele unui model de dietă 8 asupra bărbaților tineri rezistenți, constatat după numai opt săptămâni, a prezentat îmbunătățiri ale unei varietăți de biomarkeri legați de sănătate și o scădere a masei de grăsime.

rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni

Acest studiu recent de la Universitatea Illinois din Chicago este primul care se concentrează în mod special asupra dietei 8 efect asupra pierderii în greutate la persoanele obeze. Studiul a fost mic, format din doar 23 de subiecți obezi cu o vârstă medie de 45 de ani.

rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni

Subiecții au fost potriviți cu un grup de control istoric dintr-un precedent test de scădere în greutate de către aceeași echipă de cercetare. Subiecții din studiu nu au primit diete controlate, ci mai degrabă li sa spus să continue să mănânce în mod normal, ci să-și limiteze aportul de hrană între orele și După 12 săptămâni, rezultatele au arătat interesant că grupul 8 părea să-și reducă în mod instinctiv consumul zilnic de calorii zilnice cu aproximativ de calorii.

În timp ce dietele moft pot duce la pierderea rapidă în greutate, aceste planuri restrictive sunt greu de respectat, iar greutatea se strecoară inevitabil înapoi odată ce ați căzut de pe vagon.

Ponderea corporală globală a scăzut, de asemenea, cu aproximativ trei procente, comparativ cu grupul de control istoric. Alte studii care examinează postul de repaus alternant sau strategia 5: 2 descoperă scăderea în greutate de patru până la șase la sută după 12 săptămâni în medie, astfel încât aceste date noi sugerează că, în mod comparabil, dieta 8 nu este la fel de eficientă imediat pentru pierderea în greutate celelalte planuri.

Despre nutritie Copilul tau: copilul poate face miscari de supt In saptamana 16 de sarcina sau la 14 saptamani de la conceptie, copilul isi tine capul mult mai drept decat inainte, iar ochii s-au apropiat, in timp ce urechile aproape ca sunt in pozitia lor finala. Copilul este capabil sa faca miscari de supt. Miscarile au devenit mult mai coordonate si pot fi detectate la ecografie. Copilul este foarte jucaus si tocmai a descoperit prima lui jucarie, cordonul ombilical, de care se bucura tragandu-l sau apucandu-l. Desi uneori il poate strange destul de puternic, ceea ce va reduce fluxul de sange si cantitatea de oxigen care ajunge la el, il va elibera inainte ca ceva grav sa se intample.

Dar, cercetatorii au nota ca aceasta strategie de mancare poate fi mai durabila pe termen lung. Am observat că mai puțini participanți au renunțat la acest studiu în comparație cu studiile privind alte diete de repaus alimentar.

Acest studiu are o cantitate imensă de limitări, ceea ce face dificilă trecerea la concluzii mai generale despre eficacitatea dietei.

Pagina principala Pierderea în greutate: 16 ore de post și 8 ore de sărbătoare? Acest tip de post zilnic funcționează pentru pierderea în greutate, concluzionează acest studiu de la Universitatea din Illinois din Chicago care testează consumul limitat de timp, o formă de post care limitează consumul de alimente la anumite momente ale zilei. Aceste date, prezentate în revista Nutrition and Healthy Aging, deschid o altă opțiune pentru pierderea în greutate la persoanele obeze. Tocmai această formă de post zilnic, numită 8 pentru cele 16 ore de post și 8 ore de mâncare, se dovedește a fi un instrument eficient pentru reducerea greutății și scăderea tensiunii arteriale. Echipa testează această dietă peste 12 săptămâni la 23 de voluntari cu obezitate, în medie 45 de ani și cu un indice mediu de masă corporală IMC de

Cohorta de sine a raportat atat timpii de mancare cat si volumele de masa, pe rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni cercetatorii le recunosc ca nu ar fi o modalitate optima de a obtine date bune. Există, de asemenea, întrebări semnificative asupra diferențelor dintre o perioadă mai scurtă de mâncare sau o fereastră de mâncare diferită.

rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni

De exemplu, este o fereastră de mâncare de șase ore între orele și o strategie mai eficientă pentru pierderea în greutate decât o fereastră de opt ore între amiază și 8 pm? O cantitate decentă de cercetări recente arată clar că atunci când mănânci ar putea fi la fel de important ca și ceea ce mănânci. Desigur, la nivel global, diferite persoane și culturi au modele diferite de hrană, astfel încât nu poate exista o regulă care să funcționeze pentru toți, dar, în general, cei care consumă mai mult din consumul lor caloric mai fericit ca ceai de ardere a grăsimilor în cursul zilei par să aibă mai multe abilități de scădere în greutate și sânge mai bun nivelurile de zahăr.

rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni

Mai multă cercetare este evident necesară înainte de a putea avea o perspectivă științifică mai bună asupra efectelor mai generale pe care diferitele modele de post nu au asupra metabolismului nostru global, dar dovezile preliminare sunt, cu siguranță, promițătoare. Aceste tipuri de diete intermitente pot fi așezate pe proeminențele de a deveni un "fad" cultural, dar se pare că există un număr tot mai mare de dovezi care indică efecte benefice asupra sănătății.

Noul studiu a fost publicat în revista Nutriție și îmbătrânire sănătoasă.