4 săptămâni pierdere de grăsime

Resting pierderea de grăsime a ratei metabolice, Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Rata metabolică de repaus RMR este cantitatea de energie pe care o ardeți când vă aflați în repaus complet. Funcțiile dvs.

Iar RMR reprezintă acel număr. Dar care este funcția sa și cum o calculați? Este un RMR ridicat mai bun sau mai mic pentru pierderea în greutate? Citiți mai departe pentru a cel mai bun sky pentru pierderea în greutate toate aceste informații aici. Glisati in sus! Cuprins Ce sunt metabolismul și rata metabolică?

Ce substanțe conțin arzătoarele de grăsimi?

De ce este importantă rata metabolică de odihnă? Cum să vă utilizați datele RMR pentru a pierde în greutate Cum să creșteți rata metabolică de repaus și să pierdeți în greutate RMR vs.

RMR se calculează culcat pe un pat timp de cel puțin 15 minute până la 1 oră și analizând consumul de oxigen și eliberarea de dioxid de carbon.

BMR Rata metabolică bazală este o metodă mai precisă de calcul al caloriilor arse atunci când corpul este în repaus. Pentru aceasta, nu trebuie să faceți mișcare timp de 24 de ore, să dormiți cel puțin 8 ore și să efectuați testul într-o stare de 12 ore.

Este clar că atât RMR cât și BMR sunt importante pentru a pierde în greutate și pentru a menține o greutate corporală sănătoasă.

pierde articole de grăsime de burtă 5 ft 4 pierdere în greutate

În acest articol, pentru a evita confuzia, voi vorbi doar despre RMR și de ce este important. Dar înainte de asta, să înțelegem ce este rata metabolică.

f45 cea mai mare pierdere în greutate adevărata celulita de frumusețe celulita de slăbire a ceaiului

Ce sunt metabolismul și rata metabolică? Shutterstock Metabolismul este procesul chimic prin care corpul tău transformă alimentele în energie utilizabilă.

pierderea în greutate face perioada târziu ajutorul exlax cu pierderea în greutate

Rata metabolică este definită ca cheltuiala de energie a corpului pe unitate resting pierderea de grăsime a ratei metabolice timp. Cu cât metabolismul este mai rapid, cu atât rata metabolică este mai mare. Și cu cât sunt mai puține șanse să stochezi calorii sub formă de grăsime. Dar dacă metabolismul sau rata metabolică este lentă, corpul tău va lua mai mult timp pentru a transforma alimentele resting pierderea de grăsime a ratei metabolice energie utilizabilă.

În acest caz, șansele de a depozita alimentele nefolosite ca grăsimi sunt mai mari. RMR sau Rata metabolică în repaus este rata metabolică atunci când nu faceți nimic sau sunteți în repaus.

RMR Ce este rata metabolică de odihnă?

Deci, RMR-ul dvs. Are sens? Dar întrebarea este, dacă este așa, de ce avem nevoie de RMR? Ei bine, aflați răspunsul în secțiunea următoare.

Nu sunteți singurii.

Rata metabolică de repaus este importantă pentru a pierde în greutate și pentru a menține greutatea corporală optimă, fără a împiedica funcțiile de bază ale corpului. RMR-ul dvs.

sfaturi ușoare de scădere în greutate și trucuri cum să pierdeți greutatea bazată pe știință

Pentru a afla RMR-ul dvs. Iată o formulă pentru calcularea RMR. Calculați în laboratorul de testare a ratei metabolice De asemenea, vă puteți calcula RMR în cluburi de fitness specializate. Vi se va cere să vă culcați și să purtați o mască timp de cel puțin 15 minute.

Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza

Se măsoară consumul de oxigen și eliberarea de dioxid de carbon, care determină numărul de calorii pe care le-ați utilizat în faza de odihnă. Acum, există o serie de factori care vă afectează RMR. Derulați în jos pentru a afla care sunt acestea.

Persoanele care au un metabolism rapid sunt cele folosesc caloriile mult mai rapid decat acele persoane cu un metabolism mai lent. Un mod excelent prin care iti poti accelera metabolismul este prin miscare exercitii fizice. Ce este metabolismul? Concret, metabolismul este alcatuit din toate procesele prin care organismul foloseste energia. Printre acestea se numara digestia, respiratia, dar si cresterea masei musculare ori depozitarea grasimilor.

Genetica - Genele pre-codificate vă pot prezice RMR. Muşchi - Cu cât ai mai puțini mușchi, cu atât RMR-ul tău va fi mai mic. Momentul meselor - Mesele obișnuite, mici, cresc RMR. Crash Dieting - Pierdeți masa musculară când prăjiți dieta.

Băutură pentru slăbire pe timp de noapte

Sarcina - Crește RMR. Suplimente - Câteva suplimente vă pot crește RMR. Vreme - Dacă locuiți într-o regiune rece, veți avea un RMR crescut. Trebuie să știți care este RMR-ul dvs. Aruncați o privire la următoarele tabele pentru a afla care ar trebui să fie RMR-ul dvs. Care ar trebui să fie RMR-ul ideal? Iată două tabele care determină RMR-urile ideale pentru bărbați și femei de diferite înălțimi. Grafic RMR pentru femei.

RMR Ce este rata metabolică de odihnă? Restul ratei metabolice numit și RMR este rata la care corpul dumneavoastră arde energie atunci când este la odihnă completă. Poti calculați rata metabolică de odihnă pentru a vedea câte calorii are nevoie organismul pentru a îndeplini funcții de bază cum ar fi respirația și circulația. RMR sau rata metabolică de odihnă face parte din dvs. Ce este metabolismul și rata metabolică?