Tipuri somatice - alegerea antrenamentului în funcție de genetic

Raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului, Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire? Căutați să pierdeți grăsime? Ceea ce mănânci este la fel de important ca modul de lucru.

Tipuri somatice

Creează-ți raportul cu macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate te-ai simțit grozav sau epuizat tot timpul, sau te așteptai la câștiguri care nu au apărut niciodată. Acest lucru este prea comun. Adevărul este că la fel ca toată lumea are obiective diferite, fiecare trebuie să ia un drum diferit pentru a ajunge la corpul lor ideal.

Câtă pierdere de grăsime în 1 lună Lipoaspiratie indepartare grasime

În caz contrar, construirea de masă slabă, vărsarea grăsimilor nedorite și menținerea greutății țelului dvs. Din păcate, nu este atât de simplu.

raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului pierderea în greutate 10 kg în 20 de zile

Înseamnă asta că suntem toți sortiți să pornim de la zero și să ne îndreptăm până ne găsim drumul? Cu siguranta nu.

Ce tipuri de corp au oamenii? Ectomorf de pierdere de grăsime Platon menționează acest lucru deja în Republica, care a fost scrisă în jurul anului î. Pe scurt, ectomorfii rămân superman să slăbească, în ciuda orelor petrecute la sală, endomorfii se luptă cu peristaltismul intestinal și excesul de greutate, iar mezomorfii își modelează ușor mușchii.

Iată trei factori care vă pot ajuta să stabiliți un punct de plecare eficient pentru călătoria dvs. Factorul 1: Obiectivele de fitness Primul tău pas este să alegi ceea ce este mai important pentru tine: pierderea de grăsime sau creșterea în masă slabă. În timp ce câștigurile de masă slabă pot apărea alături de pierderea de grăsime, niciun proces nu se va produce la potențialul său maxim.

De ce? Rapoarte mai mari de carbohidrați cresc câștigurile de masă slabă, în timp ce raporturile mai scăzute de carbohidrați tind să accelereze pierderea de grăsime.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Există modalități prin care puteți să vă deplasați treptat către grăsime și să construiți mușchi simultan, cum ar fi biciclismul carb, unde alternați fazele de formare a musculaturii de carbohidrați mai mari cu perioade de carbohidrați inferiori pentru a încuraja arderea grăsimilor. Unele cercetări recente susțin, de asemenea, postul intermitent, ca mijloc de a obține atât pierderea de grăsime, cât și creșterea în masă. Cu toate acestea, rezultatele individuale variază în ambele cazuri și niciuna nu este o scuză pentru a nu lua în considerare macros-urile cu totul.

Indiferent de metoda pe care o alegeți, veți vedea câștiguri în masă mai pronunțate sau o pierdere mai rapidă de grăsime, dacă vă concentrați în principal pe un obiectiv principal la un moment dat.

Cum să găsiți defalcarea corectă a macronutrienților pentru dvs. ?

Aceasta nu trebuie să fie extremă sau neplăcută pentru a putea funcționa, atât timp cât rămâneți la aceste intervale tipice de macronutrienți. Deoarece hormonii sunt construiți din colesterol și alte molecule de grăsime, obținerea este mai mică decât asta poate de fapt suprima nivelul normal de hormoni.

Acest lucru are, de asemenea, un efect negativ asupra funcțiilor corporale conduse de acei hormoni, inclusiv creșterea și dezvoltarea, metabolismul, reproducerea și starea de spirit. Aportul scăzut de grăsimi poate afecta, de asemenea, absorbția vitaminelor A, D, E și solubile în grăsimi.

Interesant

Chiar și mai rău, neobținerea acizilor grași esențiali poate crește riscul de cancer de colon, cancer de sân și de prostată. Dar așa cum v-ați putea imagina, nu numai orice sursă de grăsime o va face. Prioritizează surse de grăsimi sănătoase, cum ar fi grăsimile monoinsaturate, precum grăsimile monoinsaturate avocado, gălbenușuri de ou, măsline, nuci, unt de arahide, ulei de canola, ulei de măsline, ulei de floarea soarelui cu ulei ridicattrigliceride cu lanț mediu ulei de nucă de cocos și omega-3 grase acizi somon și alți pești, carne de vită alimentată cu iarbă, semințe de chia, semințe de in măcinate, soia, tofu, edamame, fasole, orez sălbatic și nuci.

Factor 2: Tip raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului După ce ați determinat obiectivul dvs. Acest lucru vă va ajuta să determinați cât de bine tolerați carbohidrații și să stabiliți unde ar trebui să începeți în intervalele de mai sus.

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Există trei tipuri generale de corpuri, cu multe persoane care se încadrează undeva între ele. Chiar dacă ajungeți raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului determinați că sunteți undeva la mijloc, aceste categorii sunt utile pentru stabilirea unui reper nutritiv.

Piept si Spate - Superseturi - Low Carb - Misiunea Definire #9

Începeți cu tipul de corp cu care vă semeni cel mai mult și reglați după caz. Caracteristic, au o structură osoasă delicată, umeri și piept mici și un metabolism rapid.

Distribuțiile de macronutrienți pentru a pierde în greutate o metodă magică

Le este greu să crească în greutate și să se pună în masă. Pe partea de plus, le este ușor să se aplece. Acestea tind să necesite un procent mai mare de carbohidrați pentru a preveni catabolismul muscular, precum și un aport caloric mai mare în general. Recomandări dietetice: Ectomorfele ar trebui să rămână la capătul ridicat al gamei pentru carbohidrați, între la sută din caloriile totale, în funcție de faptul dacă obiectivul este câștigul în masă, întreținerea sau pierderea de grăsime.

raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului natura bounty pierde in greutate

Recomand finalul ridicat pentru creșterea în masă, extremitatea mijlocie superioară pentru întreținere la sută și finalul scăzut pentru pierderea de grăsime. Cel puțin 25 la sută din caloriile totale ar trebui să provină din proteine, restul din grăsimi. Mesomorph Un mesomorf este cineva care are tendințe spre a fi muscular.

raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului pierdere în greutate 15 kilograme pe săptămână

Adesea sunt tipuri puternice de atletism dur, cu mușchi bine definiți, umeri largi și structură osoasă densă. Mesomorfii au, în general, mici probleme pentru a câștiga mușchi sau a pierde grăsime, deși se vor îngrășa mai ușor decât ectomorfele. Ele pot gestiona un nivel moderat de carbohidrați, datorită capacității lor ample de a depozita glicogenul muscular.

raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului 100 lb pierdere de grăsime

Creșterea în greutate se va întâmpla însă dacă carbohidrații și caloriile sunt excesiv raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului mari. Niciun tip de corp nu este imun la o dietă proastă! Recomandări dietetice: Mesomorfele se descurcă bine în intervalul mediu pentru carbohidrați, între la sută din caloriile totale.

raportul macronutrient pentru pierderea de grăsime a ectomorfului 15 zile de pierdere în greutate în 3 zile

Din nou, recomand high-end pentru câștiguri în masă la sutămijloc pentru întreținere și low-end pentru pierderea de grăsime Pentru a da prioritate pierderii de grăsime, creșteți atât proteine, cât și grăsimi, reducând în același timp aporturile de carbohidrați, cu cel mult 40 de calorii provenite din grăsimi. De obicei, au un corp rotund sau în formă de pere, membrele mai scurte, o dezvoltare puternică și un metabolism mai lent.

Endomorfele pot pune o mulțime de mușchi, dar au, de asemenea, tendința de a transporta mai mult țesut adipos și, astfel, au o tendință mai mare de a păstra grăsimea.

  • Pierderea în greutate 72
  • Conform unora, acest nenorocit ne ingrasa, si daca il reducem drastic o sa sa slabim rapid si mult.
  • Ectomorf de pierdere de grăsime, DIETĂ PENTRU ENDOMORFI- ÎN CE CONSTĂ? - studnews.ro
  • 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism
  • EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP
  • Tipuri somatice - alegerea antrenamentului în funcție de genetic
  • Hidratii de carbon ar trebui sa provina din fructe si legume incercati sa evitati alimentele bogate in carbohidrati, care sunt transformate in zahar și stocate sub forma de grasime.
  • Cele mai bune pastile de slabit naturiste

Deoarece excesul de carbohidrați din dieta endomorfului sfârșește ca grăsime, un aport ridicat de carbohidrați îi va îngreuna să se apeleze sau să piardă în greutate. Recomandări dietetice: Endomorfele ar trebui să rămână la capătul scăzut al intervalului de carbohidrați, între la sută din caloriile totale, în funcție de obiectivele lor.

Aici, recomand nu mai mult de la sută carbohidrați pentru creșterea în masă, intervalul mediu pentru întreținere și low-end pentru pierderea de grăsimi