Les mills rpm pentru pierderea în greutate |

Puteți pierde în greutate face rpm

puteți pierde în greutate face rpm

Avertizare Ritmul dvs. Vă puteți urmări viteza în mile pe oră, similar cu atunci când vă monitorizați ritmul pe o bandă de alergat; de exemplu, dacă mergeți cu bicicleta la 4. De asemenea, vă puteți urmări ritmul pe rotații pe minut sau RPM, care urmărește numărul de lovituri de pedală pe care le efectuați în fiecare minut.

puteți pierde în greutate face rpm

De exemplu, un RPM de 60 înseamnă că o pedală face o rotire completă de 60 de ori într-un minut. Pasul 1 Începeți să mergeți cu bicicleta staționară sau rutieră.

puteți pierde în greutate face rpm

Reglați rezistența sau uneltele la un ritm de antrenament confortabil. Ciclează timp de cinci minute pentru a ajunge la o stare stabilă înainte de a măsura RPM. Pasul 2 Mențineți-vă ritmul constant și numărați de câte ori piciorul drept atinge partea de jos a cursei în decurs de un minut pentru a vă calcula RPM.

Căutați un RPM între 60 și Pasul 3 Reduceți timpul de numărare și numărați de câte ori piciorul drept ajunge în partea de jos a cursei în decurs de 15 secunde. Înmulțiți acest număr cu patru pentru a vă calcula RPM. Pasul 4 Citiți monitorul computerului de pe bicicletele staționare sau de interior, deoarece multe echipamente de exerciții calculează RPM-ul pentru dvs.

puteți pierde în greutate face rpm

Pasul 5 Măsurați RPM pentru a corespunde obiectivelor dvs. Utilizați un RPM de 60 până la 80 când sunteți setat la o rezistență ridicată pentru o urcare pe deal. Evitați o rezistență grea puteți pierde în greutate face rpm vă determină să folosiți un ritm mai lent de 60 RPM, deoarece acest lucru provoacă stres nejustificat pe genunchi.

Cum să sari coarda pentru a pierde în greutate. Mulți nici nu știu să sară coarda pentru a slăbi.

Utilizați un RPM mai mare între 80 și pentru un drum plat sau un interval de sprint. Evitați RPM-urile pestedeoarece este posibil să nu controlați cursa pedalei.

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

Bacsis Reglați RPM-ul în funcție de nivelul dvs. Ca începător, folosește un ritm mai lent și crește treptat pe măsură ce forța și rezistența se îmbunătățesc.

Pagina principala Pierdere în greutate rpm, goedele. Este într-adevăr destul de traumatic pentru articulații. O mică revoluție tehnologică care invadează în prezent piața și vizează în principal non-sportivi. Concentrați-vă pe lecțiile sportive - Sporting Form ' Vă permite să programați obiective, să vă urmăriți progresul, să vă încurajeze să vă deplasați, să oferiți sfaturi utile și poate fi chiar controlat de pe un smartphone.

Avertizare Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe orice program de exerciții.