Contraindicații

Pierderea în greutate sprint vs jog

Cum să scapi de grăsimea din burtă cu jogging Deci aleargă și stomacul și părțile se îndepărtează? Totul depinde de cine rulează, cât de des, în mod regulat și cu ce puls. Și din ceea ce face alergătorul nostru în plus față de sarcina principală, cum mănâncă, se recuperează și, cel mai important - cum se simte după un antrenament sănătos util.

Mituri despre cursurile care rulează

Așadar, a considera că alergarea rezolvă direct problema stomacului și a laturilor de la sine este prea multă presupunere. La fel ca și gândirea că nu rezolvă nimic. Ca și în cazul altor tipuri de sarcină cardio, se decide intensitatea, frecvența, toleranța, antrenamentul încrucișat și dieta. De ce a fugit cineva din părți și abdomen, în timp ce cineva fuge cu ei Atunci de ce pierderea în greutate sprint vs jog toată lumea pierde în greutate din alergare?

Cel mai probabil, cel care nu pierde în greutate este prea serios în privința alergării și face acest lucru: în fiecare zi, cu o privire de predare completă, dimineața sau seara, țesă leneș în cel mai apropiat parc pentru a scăpa de stomac și de părțile laterale cu o fugă urâtă. Nu mai puțin urât; de vreme ce cineva a scris pe Internet că trebuie să alergi cel puțin pierderea în greutate sprint vs jog de minute, a scuturat dinții, chinuit o jumătate de oră și apoi a plecat acasă.

Desigur, uitând de încălzirea la început și de întindere la sfârșit; în timp ce dieta este, de asemenea, selectată "din abdomen și părți", de exemplu, cu un conținut scăzut de calorii și, în același timp, scăzut de carbohidrați.

Nu, cine va slabi? Și la urma urmei, dacă am putea mânca doar o bucată și să omit un antrenament Dar nu, de obicei, toate acestea duc la glutonie timp de câteva săptămâni și la oprirea completă a oricărei activități de antrenament.

Cum să faci alergarea confortabilă pregătire Înainte de a intra într-o cursă, trebuie să fii capabil să completezi acea cursă. Aceasta este, dacă, de exemplu, doriți să alergați 5 km dimineața, trebuie să puteți parcurge același 5 km într-un timp adecvat, de exemplu, în de minute.

În general, trebuie să începeți cu o plimbare de km într-un ritm rapid. În același timp, descărcați o aplicație pentru pierderea în greutate sprint vs jog pentru dvs. Mersul pe jos este un exercițiu cu intensitate scăzută, dar o modalitate bună de a-ți pregăti inima și plămânii pentru alergare.

Vrei să te pregătești și mai repede? Includeți antrenamentul de forță în planul dvs. Nu ar trebui să faceți ceva de neimaginat, dar ar trebui să fie ghemuțe, lungi, poduri cu fese, blocaje, orice tracțiune pentru spate, cu amortizoare sau blocaje, precum și împingători și prese de bancă, care stau în picioare sau stau în plan. Este suficient să petreci aproximativ 30 de secunde sub sarcină și să alegi o greutate suficient de gravă pentru a obține un rezultat bun.

Te poți antrena în fiecare zi, în zilele în care nu mergi pe jos. Antrenamentul de forță ar trebui să rămână întotdeauna parte a planului de fitness fizic, oricare ar fi planurile dvs. Cei implicați în sală sau care au un antrenor eliptic acasă pot include exerciții pe aceasta în sesiunile de antrenament. În plus, înotul este un mod foarte promițător de a vă pregăti pentru alergare, deoarece protejează articulațiile. Planificarea încărcăturii Merită să începeți să alergați, când, în principiu, puteți depăși distanța de la 3 km făcând jogging.

Înainte de aceasta, ar trebui să utilizați pregătirea pentru intervale pregătitoare pentru începători: opțiunea 1.

cum se așează seama de grăsime ia soțul tău să piardă în greutate

Mergeți pe o banda de alergare fără părtinire timp de 1 minut, apoi într-un minut - alergați. Alternează 12 runde de 1 minut de mers și jogging, rulează cât mai încet pentru tine; opțiunea 2 - alergați mai întâi pentru perioada în pierderea în greutate sprint vs jog puteți continua să alergați, apoi - mergeți cât aveți nevoie până când respirația și ritmul cardiac sunt restabilite complet.

Apoi repetați acest ciclu din nou și alergați și mergeți din nou.

Cum să alergi pentru a pierde în greutate în stomac. Cum să scapi de grăsimea din burtă cu jogging

După aceea, parcurgeți pierderea în greutate sprint vs jog necesar pentru a se răci complet și restabiliți pulsul și respirația. Aceste antrenamente trebuie pierderea în greutate sprint vs jog doar de 2 ori pe săptămână.

ii nu pot să pierd în greutate jenifer et corp slim

A merge la planul de trei ori este doar atunci când poți parcurge 3 km fără pauză. Săptămâna de alergare pentru pierderea în greutate poate arăta astfel: Ziua 1 - distanța disponibilă pentru tine, ritmul mediu.

Ziua 2 - antrenament de forță în sală sau acasă.

întrebări similare

Ziua 3 - intervale. Rulăm rapid 30 de secunde și încet 90 de secunde, nu mai mult de 20 de minute în total. Ziua 4 - putere. Ziua 5 - ½ distanță într-un ritm calm, plus mersul pe jos, o jumătate de oră. Ziua 6 - antrenament încrucișat - înot, bicicletă, antrenor eliptic, orice sarcină de șoc disponibilă. Jogging Nutrition Dacă alergi cu suficientă intensitate, ai nevoie de mai mulți carbohidrați decât o persoană care nu aleargă deloc.

Și poate fi redusă dacă nu există încă puteri sau faceți doar exerciții cu greutate corporală într-un mod extrem de repetitiv. Aveți grijă la alergare și calorii și nu veți pierde altceva decât excesul de grăsime.

Un articol pentru tine a fost pregătit de Anna Tarskaya CrossFit Trainer Adesea, pentru cei care doresc să slăbească, problema apare nu din excesul în greutate în sine, ci din distribuția sa asupra corpului.

De ce a fugit cineva din părți și abdomen, în timp ce cineva fuge cu ei

Mulți în timpul pierderii în greutate s-au confruntat cu problema neplăcută a unui stomac gros și a părților proeminente.

În plus, depozitele de grăsime din aceste zone nu sunt atractive numai din punct de vedere estetic, dar și dăunătoare sănătății. Pentru a elimina stomacul cu ajutorul alergării și a altor metode, este necesar să vă formulați clar un obiectiv pentru dvs. Scăpând de depozitele de grăsime din abdomen și părți, veți reduce riscul de diabet zaharat tip 2, ovare polichistice la femei, hipertensiune arterială, precum și accidente vasculare cerebrale și atacuri de cord.

O talie zveltă va ajuta, de asemenea, la formarea siluetelor frumoase, vă va crește stima de sine și va da încredere. Despre dacă alergarea înlătură stomacul și cum să alergi pentru a îndepărta stomacul, este descris în detaliu mai jos în articolul nostru.

Exercițiu constant

Îmi pot îndepărta stomacul cu o alergare? Alergarea este un tip intens de exerciții aerobice. În timpul alergării, mușchii piciorului inferior, feselor și coapselor funcționează în principal.

În același timp, oxidează activ glucoza, precum și acumularea de acid lactic, care provoacă durere în aceste locuri după antrenament. Totuși, acest lucru nu înseamnă că nu veți putea îndepărta stomacul cu ajutorul alergării. În ciuda faptului că mușchii oblici ai abdomenului și mușchii presei nu sunt implicați direct în timpul rulării, procesul de activitate fizică de acest tip în sine are efect asupra întregului corp.

Astfel, rezervele de energie cheltuite reprezintă țesutul gras ars. În același timp, grăsimea iese uniform de pe suprafața corpului în timp ce rulează.

Ca urmare, alergarea ajută la îndepărtarea stomacului și la corectarea greutății corporale. Cu toate acestea, nu contați pe rezultate rapide și ușoare. Este posibil să îndepărtați stomacul alergând, depinde de dvs.

Un program de pregătire prestabilit, o dietă sănătoasă și sănătoasă și o auto-disciplină strictă vă vor ajuta să vă atingeți obiectivul. Mod de antrenament Pentru început, ar trebui să alegeți unde se va desfășura antrenamentul dvs. În sala de sport și acasă, în prezența unei benzi de alergare, puteți exersa, indiferent de condițiile meteorologice. În aer pierderea în greutate sprint vs jog poți alerga vara și primăvara. Alergarea ajută la îndepărtarea abdomenului numai cu regularitate.

Mai bine dacă în fiecare zi circulă lumina.

subțire în jos pe torso eliminarea în greutate el camino

Dacă acest lucru este prea des pentru dumneavoastră, atunci puteți pune deoparte trei-patru zile pe săptămână pentru cursuri. Din păcate, este puțin probabil să vă ajute mai puține antrenamente.

În medie, durata alergării ar trebui să fie de de minute. Cum să alergi pentru a vă curăța stomacul: rapid sau jog? Este logic să presupunem că, cu cât este mai mare viteza de rulare, cu atât este mai mare consumul de calorii.

Cu toate acestea, experții susțin că va fi mai eficient să alternăm jogging-ul cu minute de accelerare intensă. Acest lucru nu va facilita doar procesul de rulare, dar va ajuta și la obținerea unor rezultate mai pronunțate mai rapid.

Alergarea ar trebui să fie în îmbrăcăminte sport și încălțăminte. În același timp, nu trebuie să mănânci două ore înainte de antrenament și o oră și jumătate până la două ore după el.

Dacă decideți să mergeți la sală, luați apă potabilă cu dvs. Mulți experți sfătuiesc să luați suplimente speciale pentru arderea grăsimilor înainte de antrenament.

Compoziția pierderea în greutate sprint vs jog astfel de tablete efectul secundar ecoslim băuturi include de obicei levocarnitină, cafeină și guarană.

Înainte de a lua aceste fonduri, trebuie să consultați un medic. Pentru a realiza acest lucru, veți avea nevoie, în medie, de șase până la opt săptămâni de antrenament intens. Ce altceva mai ai nevoie în afară de alergare pentru a-ți curăța stomacul? Pentru a îndepărta stomacul, este puțin probabil să fie limitat doar la alergare.

La jogging zilnic, adăugați exerciții menite să consolideze mușchii abdominali și mușchii oblici, precum și exerciții cu un cerc gimnastic. Este imperativ să vă revizuiți dieta. Alimentația fracțională, care implică cinci până la șase mese mici pe zi, va fi cea mai eficientă și utilă. Ar fi mai bine să refuzi să mănânci alimente dulci, prăjite și grase.

Îmi pot îndepărta stomacul cu o alergare?

Limitați-vă consumul de produse coapte și de alimente instant. Pe lângă faptul că știi să alergi pentru a-ți curăța stomacul, vei avea nevoie și de autodisciplină, perseverență și determinare. Stomacul în multe limbi și culturi este asociat simbolic cu viața.

Dar realitatea obiectivă este că stomacul îți poate strica serios viața - sau, cel puțin, plăcerea ei.

Respectați o dietă fracționată este foarte importantă pentru pierderea în greutate în timpul sportului, deoarece organismul nu cheltuiește o mulțime de energie pentru a digera și absorbi alimentele.

Desigur, este vorba despre un stomac excesiv de mare, care încalcă proporțiile figurii și afectează negativ starea de sănătate. Mai mult, nu numai că creșterea abdomenului este direct legată de deteriorarea stării de bine fizice, ci și zdrobită moral, forțând o persoană plină de umiditate să fie înfricoșată de aspectul lor și să refuze haine frumoase deschise și potrivite.

Tinerii, de regulă, își mențin armonia fără prea mult efort, dar de-a lungul anilor, greutatea corporală crește și se concentrează mai ales în abdomen. Pantalonii și fustele preferate devin înguste în curea, iar propria ta reflectare în oglindă încântă din ce în ce mai puțin Este un cerc vicios?

De ce funcționează?

Și aici nu - dacă este la timp să fii angajat în apariție și să îndepărtezi stomacul. Toată lumea știe despre nevoia de alimente alimentare, dar nu mulți sunt pregătiți să decidă asupra unor măsuri mai profunde - de exemplu, pentru a merge la sport. Între timp, puteți pierderea în greutate sprint vs jog stomacul cu ajutorul unei activități fizice complet greoaie și chiar plăcute: de exemplu, alergând.

Deci, care este modul corect de a alerga pentru a-ți îndepărta stomacul și a pierde în greutate? Alergare și alte sarcini cardio de pierdere în greutate Exercitarea este una dintre principalele modalități de a menține corpul într-o stare sănătoasă și, prin urmare, - zveltă.