Cum să slăbești un corp în formă de pară

Pierdere în greutate pentru corpul în formă de pere, Formele corpului și pierderea grăsimilor

Îl poți face Un tip de corp în formă de pere se caracterizează prin șolduri voluptuoase, coapse și fese. Este tipul de corp de invidiat pe care îl vezi la celebrități precum Beyonce, Kim Kardashian și Mariah Carey și este ceva de care să te mândrești.

Identificare

Asigurați-vă că pentru a vă intra în cardio! Pentru forma de pere, grăsimea se colectează în primul rând în zonele voluptuoase menționate mai sus, făcându-le un pic mai voluptuoase decât îți dorești.

S-ar putea să simți că, indiferent de ceea ce faci, pur și simplu nu poți părea că amețea se va înflori. Dar nu pierde credința.

Dieta pentru o formă de pere LoveToKnow

Este posibil să dureze puțin mai mult pentru a pierde grăsime din aceste zone din cauza tipului tău de corp, sau poate fi necesar să îți modifici exercițiile și programul de dietă actual. Despre tipurile de corp și pierderea în greutate Genetica determină în mare măsură locul în care sunteți predispus la creșterea grăsimilor.

tipul c pierdere în greutate

Nu poți face nimic despre asta. Odată ce grăsimea se colectează în zonele cu probleme, poate fi foarte încăpățânată. În mod obișnuit, zonele dvs.

enema și prestațiile de scădere în greutate

Din această cauză, chiar dacă mănânci corect și faci exerciții fizice, ar putea dura ceva timp până când vei vedea că grăsimea se topește. Probabil că veți observa pierderi de grăsime de pe față, partea superioară a corpului și pierdere în greutate pentru corpul în formă de pere abdominală înainte de a observa pierderi de grăsime în partea inferioară a corpului.

Un alt lucru de care trebuie să țineți cont este că nu vă puteți schimba forma corpului. Chiar dacă pierdeți în greutate din corpul inferior, veți avea totuși voluptatea caracteristică a unui corp în formă de pere.

Însă șoldurile, coapsele și fesele sunt bine tăiate, tonifiate și sănătoase. Cardio, Cardio și More Cardio O parte majoră a pierderii în greutate, indiferent de locul în care ai tendința de a păstra grăsimea, este să-ți faci corpul într-un deficit de calorii.

pierderea în greutate cauză farting

Aceasta înseamnă că arzi mai multe calorii în fiecare zi decât mănânci. Pentru a pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, trebuie să mâncați mai puțin și să ardeți mai multe jowwog pierdere în greutate Dacă nu faceți în prezent un fel de exerciții cardiovasculare, începerea unei rutine obișnuite, inclusiv antrenamentele cardio în majoritatea zilelor săptămânii, vă va ajuta să creați deficitul necesar pierderii de grăsime.

Înotul, ciclismul, joggingul, luând o clasă de aerobic, chiar dansul sunt toate forme de cardio eficiente.

Persoanelor cu corp în formă de pere par dificil să-și tonifieze brațele și mușchii. Au mai multă greutate la partea inferioară a corpului. Dacă aveți un corp în formă de pere, atunci nu trebuieobțineți-vă obsedați de scăderea greutății numai a corpului vostru inferior. Este bine să aveți șolduri și coapse tonifiate, dar este important să aveți un corp bine echilibrat, care are o greutate distribuită în mod egal. Prin urmare, ar trebui să lucrați și pe zonele superioare ale corpului.

Ideea este să-ți crești ritmul cardiac și să-l menții pentru o perioadă de timp - 30 de minute până la 60 de minute este un obiectiv bun. Dacă faci cardio și nu vezi pierderea de grăsime din corpul tău inferior pe care ai vrea să o vezi, s-ar putea să nu faci suficient de mult cardio pentru a compensa o dietă prea bogată în calorii.

pierde greutatea folosind știința

În acest caz, ar trebui să vă reglați mai întâi dieta, apoi să adăugați mai mult cardio sau intensitatea cardio. Indiferent dacă începi doar să faci un program cardio sau să faci cardio și să nu vezi rezultate, creșterea intensității antrenamentelor tale poate face o diferență mare.

Ceea ce este mai sănătos - o pere sau un măr

Cu cât lucrezi mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii și grăsimi. De exemplu, alergarea arde mult mai multe calorii decât mersul pe jos.

How to loose weight and maintain the weight loss

Sprintul arde chiar mai multe calorii decât alergatul. Unul dintre cele mai eficiente tipuri de cardio pentru înmulțirea grăsimii încăpățânate este antrenamentul cu intervale mari de intensitate.

Tackling diabetes with a bold new dietary approach: Neal Barnard at TEDxFremont (Iunie 2021)

HIIT, după cum este cunoscut, implică alternarea perioadelor de activitate viguroasă cu perioade de recuperare. De exemplu, sprint pe o bicicletă sau o banda de alergare cât mai rapid timp de 30 de secunde până la 2 minute, apoi recuperarea într-un ritm ușor pentru aceeași perioadă de timp. Un antrenament durează de la 20 la 30 de minute, alternând în mod repetat între efortul intens și ușor.

Datorită conținutului crescut de acid folic, fructele sunt recomandate să fie consumate în timpul sarcinii. Beneficiile perelor pentru intestine sunt prezența fibrelor în compoziție, care ajută la curățarea acesteia.

Cercetările arată că acest tip de activitate este mai bun la mobilizarea depozitelor de grăsimi pentru oxidare decât cardio în stare constantă. S-ar putea să fie doar biletul pentru a vă topi grăsimea inferioară a corpului.

falcon laboratoare de grăsimi arzătoare

Includeți câteva dintre aceste sesiuni de HIIT în antrenamentele dvs. În celelalte zile, faceți cardio mai mult timp la o intensitate moderată.

Despre tipurile de corp și pierderea în greutate

Construiți mușchi, ardeți grăsimea Cardio este important, dar nu este totul. Cealaltă parte a ecuației de exercițiu pentru a scăpa de grăsimea mai încăpățânată a corpului este încercarea de rezistență. Ridicarea greutăților sau efectuarea de exerciții de greutate corporală, precum ghemuțele și push-up-urile crește masa musculară slabă.

Nu numai că masa musculară slabă ocupă mai puțin spațiu decât masa de grăsime, ceea ce te face mai slab, dar îți revigorează metabolismul. Cu cât ai mai mult mușchi cu atât mai multe calorii și grăsimi corpul tău arde toată ziua.

  • Pe măsură ce continuați să slăbiți, totuși, schimbarea în greutate va apărea și în alte locuri.
  • Cum să pierzi grăsimea de la arme rapid

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să deveniți un culturist competitiv sau să semnați cu Incredibilul Hulk. Înseamnă doar adăugarea într-o formă de antrenament de forță pentru întregul corp de două ori pe săptămână.

Slăbiți pe baza formei corpului

Iată cheia: trebuie să vă antrenați întregul corp, nu doar corpul inferior. De ce?

greutate liberă sau pierde gramatica în greutate

Pentru că nu există așa pierdere în greutate pentru corpul în formă de pere este reducerea spotului. Pentru a pierde în greutate dintr-o parte a corpului, trebuie să pierzi grăsimea totală a corpului.

Corpul în formă de pere - Femei - antrenament și dietă

Construirea mușchiului din partea superioară a corpului, precum și a corpului inferior va oferi corpului tău dublul puterii de ardere a grăsimilor.

Două-trei zile pe săptămână, faceți o rutină de antrenament pentru forța totală a corpului care vă vizează brațele, umerii, pieptul, spatele, absul, fundul și picioarele. Făcând exerciții compuse care folosesc două sau mai multe grupe musculare simultan, te ajută să te înscrii într-un antrenament minunat într-un timp scurt. Câteva exemple includ: genuflexiuni.