Cum ar trebui sa arate alimentatia si antrenamentul unui ectomorf?

Pierde belly fat endomorf. Tipul greu de fizic. Proporții corporale și tipuri constituționale. Mesomorf de tip fizic

Poate datorita aparitiei a noi "jurnalisti" printre membrii Culturism. Sper ca acest articol sa te ajute in cazul in care te simti frustrat de faptul ca esti prea slab in ciuda faptului ca mananci cat de cat in regula si te antrenezi decent, dar nu obtii rezultatele scontate.

In primul rand trebuie sa intelegi ca viata ta se va invarti in jurul mancarii.

Tipul de corp vs pierderea de grăsime, Fresh articles

Stiu ca sunt destul de ciudat dar voi explica imediat care este treaba cu acest sfat. Alimentatia unui ectomorf - surplus de calorii Problema de baza a ectomorfilor nu este atat ca nu se ingrasa pur si simplu, ci ca nu isi ating nici pe departe necesarul caloric zilnic si nici nu au un apetit care sa ii ajute in acest sens.

Tu va trebui sa iti calculezi consumul zilnic de calorii care sa iti permita sa te mentii, ca ulterior sa iti poti seta obiectivul caloric pentru masa musculara. Acesta va trebuie sa fie cu cel putin de calorii peste.

Ma gandesc pierde belly fat endomorf undeva pe la de calorii tot va trebui sa obtii din mancare si suplimente. Ceea ce trebuie sa retii insa este ca acele calorii ar fi grozav daca nu le-ai obtine din toate prostiile de shaorme, dublu cheeseburgeri, paine alba si toate "bunatatile planetei", ci din mancare de calitate!

Evita pe pierde belly fat endomorf posibil alimentele ambalate si procesate, chiar si cand vine vorba de anumite cereale care mai pot contine si termeni precum "fit" in denumirea lor.

sfaturi pentru a pierde greutatea în timp ce alăptează

Nu e calea catre Scopul tau va fi sa ii oferi organismului macronutrientii de care are nevoie pentru a dezvolta masa musculara si nu alimentele care il vor ajuta sa depuna un strat gros de grasime.

Dieta unui ectomorf ar trebui sa se invarta in jurul surselor de mancare naturale, integrale.

Omega 3, 6, 9 | Fitness Geek

Majoritatea caloriilor ar trebui sa provina din carne slaba, oua, nuci, legume, fructe, verdeturi si pierde belly fat endomorf, paste sau paine integrale, quinoa si fulgi de ovaz.

Carbohidratii Huliti de catre multi, sursa grasimii corporale a multora, carbohidratii abia de curand au inceput sa fie considerati motivul principal pentru care oamenii se ingrasa salvand astfel reputatia grasimilor.

Arzător de grăsime p4 - aaeecom Arde rapid dieta cu grasime corporala Program de alimentare: în 10 săptămâni cu un pachet de șase pe plajă! Conform unora, acest nenorocit ne ingrasa, si daca il reducem drastic o sa sa slabim rapid si mult. Pierderea în greutate agită plexul M ard ardere de grăsime Dar nu este chiar asa. Cand ai un consum suficient de proteine, nu exista diferente majore intre dietele cu continut scazut de carbohidrati si cele cu continut mare.

Da, ceva ce toti ectomorfii isi doresc. Bine, termenul principal este dezvoltarea de masa musculara, insa aceasta va putea fi obtinuta numai si printr-un adaos de grasime.

Asadar, daca esti ectomorf, carbohidratii iti vor fi principalul aliat, prietenii tai. Insa trebuie sa subliniez, pentru ca toata lumea sa inteleaga, ca nu toti carbohidratii sunt creati la fel. Am observat ca inca mai exista principiul ca: "trebuie sa bagi in tine tot ce apuci".

Ma sperie sa mai pierde belly fat endomorf asta!

Ei bine, carbohidratii sunt de doua tipuri si sunt clasificati astfel: carbohidrati cu digestie rapida si carbohidrati cu digestie lenta. Carbohidratii cu digestie rapida Carbohidratii cu digestie rapida, precum orezul alb, painea alba, biscuitii, bomboanele, zaharul, dextroza etc.

Însă nu trebuie să va fie teamă de grăsimi, în special de acizii grași Omega 3, 6 și 9 care fac parte din categoria grăsimilor nesaturate. Odată ce veți înțelege rolul fiecăruia, veți avea toate informațiile necesare pentru a vă adapta dieta în funcție de nevoile proprii. Omega 9: sunt acizi grași mononesaturați pe care corpul nostru îi poate produce pe cont proriu, însă îi putem asimila și din unele alimente pe care le consumăm. Cele mai des întâlnite tipuri de acizi Omega 9 sunt acidul oleic și acidul erucic.

Dupa ce mananci alimente cu digestie rapida, organismul tau le va descompune si le va transforma in energie pe care o va folosi imediat si care in acest caz va reprezenta o simpla forma de glucoza. Energia este eliberata in pierde belly fat endomorf sanguina. Carbohidratii cu digestie rapida forteaza corpul sa produca si sa secrete hormonul responsabil pentru depunerea grasimii, insulina. Spike-ul acesta de insulina secretia de insulina se produce pentru ca energia glucoza sa fie transferata de la nivelul sangelui catre celulele din organism unde ea este necesara.

Acum intervine partea cea mai stresanta pentru multi dintre noi. Daca organismul tau nu are nevoie de aceasta energie sau daca ea nu va fi arsa printr-o forma de activitate fizica, ea va fi depozitata sub forma de grasime in celulele adipoase. Cu toate acestea, daca totusi carbohidratii simpli cu digestie rapida sunt consumati la momentul oportun, cum ar fi exact dupa antrenament spike-ul de insulina va lua forma unui combustibil ce va determina anabolismul muscular, moment in care nutrientii vor fi absorbiti si va fi accelerata recuperarea musculara, fiind evitat astfel fenomenul de catabolism muscular "arderea" masei musculare.

Tipul greu de fizic. Proporții corporale și tipuri constituționale. Mesomorf de tip fizic

Ectomorf fiind, punand masa musculara foarte greu, vei avea nevoie sa profiti de orice oportunitate pentru a-ti putea dezvolta muschii si pentru a-ti accelera procesul de recuperare pentru a te putea antrena cat mai rapid. Carbohidratii complecsi Carbohidratii complecsi, pe de alta parte, fac ca procesul de descompunere sa fie mai dificil pentru organism. Ne ofera o eliberare mai lenta de glucoza in sistemul sanguin in momentul in care sunt descompusi si nu cresc secretia de insulina in organism.

ce ar trebui să mănânc pentru a pierde în greutate

Aceasta eliberare lenta desigur aduce beneficii dezvoltarii musculare, pentru ca astfel le vei furniza constant muschilor nutrientii de care au nevoie pentru a se mentine in stadiul anabolic pentru a se dezvolta continuu. Spre deosebire de majoritatea indivizilor care se vor feri de carbohidrati, tu va trebui sa ii consumi in cantitate destul de mare pentru a-ti atinge necesarul caloric.

Nu uita ca esti in perioada de masa. Trebuie sa mananci, sa mananci si Incearca totusi sa te limitezi la carbohidratii complecsi precum fasolea, orezul brun sau salbatic, pastele integrale, painea integrala citeste eticheta pentru ca multe paineturi doar se declara integrale si de fapt au multi coloranti in loc de cereale integralecartofi dulci, fructe si legume. Carbo complecsi te vor determina sa te simti satul pentru o perioada de lunga si din aceasta cauza este posibil sa iti fie scazut apetitul considerabil in urmatoarele ore.

cea mai bună rată a pulsului pentru a arde grăsimea

Daca vei constata ca asta este o problema pentru tine, ca intr-adevar carbohidratii complecsi te determina sa mananci mai putin, atunci acela este momentul in care poti adauga in mixul tau niste carbohidrati simpli cartofi simpli, orez alb, paine alba. Este esential sa mananci fructe si legume, fiind o sursa de carbohidrati ce iti aduc si calorii, dar si vitamine si minerale.

Omega 3, 6, 9

Vegetalele iti vor furniza si antioxidanti care te vor ajuta sa grabesti procesul de recuperare dupa antrenament si te vor mentine in forma si sanatos. Cantitatea exacta de carbohidrati de care ai nevoie este determinata de greutatea pe care o ai si in principiu ar trebui sa o multiplici cu grame de carbo per kilogram de masa corporala.

Este bine sa retii ca un gram de carbohidrati contine 4 pierde belly fat endomorf. Din cand in cand este indicat sa adaugi in dieta ta si o zi in care faci o superincarcare de carbohidrati pentru a evita ca organismul tau sa se obisnuiasca cu noul tau regim alimentar.

Cum ar trebui sa arate alimentatia si antrenamentul unui ectomorf?

Tin sa subliniez ca acest stil de alimentatie este strict pentru ectomorfi. Mezomorfii si endomorfii risca sa puna multa grasime daca nu au grija cum isi aleg alimentele.

Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist?

Proteinele Pe scurt: proteinele pierde belly fat endomorf macronutrientul tau de baza. Proteinele reprezinta caramizile cu care iti construiesti corpul. Sunt esentiale pentru culturistii care isi doresc sa dezvolte masa musculara rapid.

pot lua arzătorul de grăsime în timpul alăptării

As recomanda sa alegi in general surse de proteine slabe. Nu este sanatos sa oferi corpului tau prea multe grasimi saturate, iar carnea in general vine insotita si de aceste elemente. Curcanul, puiul, pestele, carnea de vita slaba si pierde belly fat endomorf, nucile si semintele, fasolea si desigur, shake-urile proteice reprezinta cele mai bune surse de proteine. Incearca sa atingi cam ,5 grame de proteine per kilogram corp. Grasimile Din ce am observat eu, grasimile sunt de multe ori trecute cu vederea de catre ectomorfi.

Grasimile joaca un rol esential in organism datorita lubrifierii celulelor din corp, insa motivul principal pentru care ectomorfii ar trebui sa acorde multa atentie grasimilor este pentru ca acestea le regleaza nivelurile de testosteron!

Si banuiesc ca stii ca fara testosteron, esti Testosteronul diferentiaza femeile de barbati cand vine vorba de dezvoltarea pierde belly fat endomorf. Asta a fost o mica precizare pentru cititoarele noastre care se feresc de greutatile prea mari care le vor determina sa fie "prea pierde belly fat endomorf. La fel ca si carbohidratii, grasimile sunt si ele de mai multe tipuri.

Lucru pe care probabil deja il stiai dat fiind faptul ca peste tot suntem bombardati cu informatii despre grasimi saturate, polinesaturate, mono, trans etc. Aici intervine greseala pe care multi o fac alegand alimente numai pentru ca sunt bogate caloric si cum ei au nevoie de multe calorii, pai merge sa bagi orice. Acel "orice", iti poate afecta cam "totul" din organism. Prin urmare, alimentele bogate in grasimi saturate ar trebui sa fie pe cat posibil evitate intrucat obtureaza arterele, cresc nivelul de colesterol si pe linie directa creeaza probleme cardiovasculare.

Grasimile pe care tu trebuie sa le cauti sunt cele bogate in omega 3, omega 6 si omega 9, cauta sa fie o balanta cat premii de pierdere în greutate echilibrata intre ele.

Surplusul de omega 6 nu este nici el benefic, deci sa nu cazi in plasa "omega-urilor", crezand ca este in regula sa ai pierde belly fat endomorf ridicate chiar si de omega 6.

Proportia produse pentru slabire trebui sa fie cam Exemple de surse de grasimi ideale ar fi: peste gras, bogat in omega 3 somon, ton, sardine, macrou, hering, scrumbieavocado, semintele de in, toata game de seminte si nuci alune de padure, fistic, nuci etc.

Incearca sa adaugi toate aceste surse de grasimi sanatoase in regimul tau.

Cum ar trebui sa arate alimentatia si antrenamentul unui ectomorf?

In sensul caloric, te poti bucura de 9 calorii pe gram de grasime, grozav as zice eu pentru ectomorfi! Alimentatie recomandata pentru ectomorfi Acum ca am trasat liniile importante, tu va trebui sa determini in ce proportii trebuie sa se regaseasca toti acesti macronutrienti in dieta ta.

Poate parea ciudat, insa retine ca un ectomorf se alimenteaza diferit fata de un individ culturist cu un alt metabolism.

Retine ca:.