Mecanism de ardere a grăsimilor,

Genele de ardere a grăsimilor

Pagina principala Exerciții fizice, gene și nutriție În ceea ce privește istoria evoluției, Homo sapiens a fost odată vânător și culegător. Viața sa a constat într-un ciclu de exces și lipsă de hrană, faze de activitate fizică și faze de odihnă.

pierderea în greutate mecanică

Andrew Hamilton a analizat noi rezultate ale cercetării pe acest subiect pentru noi și acum raportează beneficiile pe care sportivii de astăzi le-ar putea obține din aceste descoperiri pentru antrenamentul lor. Astăzi este ușor să uităm că metabolismul nostru de bază și fiziologia noastră diferă cu greu de cele ale strămoșilor noștri.

Acest lucru nu este surprinzător, totuși, deoarece majoritatea proceselor metabolice din organism sunt controlate de genele noastre.

Revizuirea genelor de ardere a grăsimilor - Programul Fitera pentru slăbit și cum funcționează?

Există dovezi convingătoare că genele noastre abia s-au schimbat semnificativ de Pentru a putea supraviețui în perioade de lipsă de alimente, s-au dezvoltat anumite gene care erau responsabile pentru o aprovizionare optimă cu energie și utilizarea acesteia.

Fără aceste gene frugale, șansele de supraviețuire ar fi fost cu siguranță semnificativ mai mici. Pentru a răspunde la această întrebare, oamenii de știință danezi de la Universitatea din Copenhaga au efectuat un studiu inovator. Aceștia au comparat adaptarea unei sesiuni de antrenament care a fost finalizată de două ori pe zi în fiecare altă zi cu cea a antrenamentului care a fost efectuat o dată pe zi în zile consecutive.

Mecanism de ardere a grăsimilor,

Apoi, un picior picior cu glicogen scăzut, deoarece era gol de depozite de glicogen a fost antrenat timp de încă o oră, în timp ce celălalt picior bogat în glicogen, deoarece era plin de depozite de glicogen s-a odihnit. Acest ciclu de antrenament de 2 zile a fost repetat pe o perioadă de 10 săptămâni, cu 2 zile de odihnă pe săptămână. Cu acest plan, în cele din urmă, ambele picioare s-au antrenat cu același volum și intensitate de antrenament.

Cu toate acestea, genele de ardere a grăsimilor timp ce piciorul bogat în glicogen a fost antrenat o dată pe zi cu un conținut ridicat de glicogen inițial, jumătate din antrenamentul pentru piciorul cu glicogen scăzut s-a făcut cu un statut scăzut de glicogen adică cel din a doua oră în prima zi a ciclului de 2 zile - vezi Fig. În plus, oamenii de știință au făcut următoarele constatări: Acest ultim punct este foarte important.

În această scurtă perioadă de timp, deficiența de glicogen nu a avut încă un impact semnificativ asupra disponibilității energiei.

pierde greutatea în timp ce dormi subliminal

Interacțiunea dintre mușchi și gene Studii recente arată că un conținut mai scăzut de glicogen în mușchi are un efect asupra expresiei genelor și, prin urmare, și asupra adaptării la antrenament. Interacțiunea dintre gene și activitatea fizică este, prin urmare, un proces bidirecțional vezi Fig.

Înțelegerea acestui proces este un punct foarte important, deoarece numai atunci se poate spune dacă influența genelor frugale asupra metabolismului trebuie luată în considerare într-o adaptare optimă la antrenament.

Oamenii de știință încearcă, prin urmare, să descopere procesele implicate.

venom pierdere în greutate efecte secundare

Gene economice: noi studii Cum afectează conținutul de glicogen creșterea genele de ardere a grăsimilor În special, au analizat cantitățile genice de GLUT4 și glicogenină, care sunt implicate în absorbția celulelor glucozei și în sinteza glicogenului.

În plus, au examinat și cantitățile de gene implicate în pierderea de grăsime și oxidarea grăsimilor. Au descoperit că manipularea descrisă a exercițiilor fizice și a dietei a avut un efect marcat asupra activității tuturor genelor legate de carbohidrați.

Porniți-vă genele de ardere a grăsimilor

După dieta bogată în carbohidrați, a existat o creștere a concentrației de glut 4 și glicogenină mARN și o scădere a activității PDK Scăderea activității PDK-4 este interesantă aici, deoarece PDK-4 reprezintă o enzimă care contribuie la reducerea și inhibarea oxidării glucozei.

Acest lucru joacă un rol major somnul pierde burta gras - indus de foamete - există o altă utilizare a combustibilului metabolic, adică Dezactivarea metabolismului carbohidraților și pornirea metabolismului grăsimilor. Ce utilizare practică puteți obține din acest lucru?

S-a demonstrat că antrenamentul cu conținut redus de glicogen muscular accelerează adaptarea antrenamentului. Combinația ulterioară cu depozitele complete de glicogen poate duce la creșteri semnificative ale performanței. Dar și aici se aplică binecunoscutul genele de ardere a grăsimilor conform căruia sunt necesare investigații mai cuprinzătoare pentru a putea răspunde la întrebări deschise, de ex.

În plus, studiile citate arată că nu a fost în niciun caz clarificat ce mecanisme determină o adaptare mai bună.

când pierzi greutatea pierzi prieteni

Și când vine vorba de antrenamentul de forță, cel puțin un studiu nu a găsit deloc beneficii. Chiar dacă unele antrenamente conduc la o mai bună adaptabilitate în ceea ce privește performanța de rezistență atunci când depozitele de glicogen sunt goale, este rezonabil să recomandăm prudență extremă în acest moment. Dacă doriți să încercați efectele antrenamentului de două ori pe zi în zile alternante, ar trebui să faceți acest lucru doar pentru o perioadă scurtă de timp și de preferință nu în timpul fazelor competiției și când sunteți stresat sau obosit.

24 de ani pierdeți în greutate

Acordați o atenție deosebită simptomelor de suprasolicitare și oboseală. Și nu uitați, strămoșii noștri au vrut doar să supraviețuiască.

Exerciții fizice, gene și nutriție

Nu erau interesați să obțină cele mai bune rezultate personale sau să bată recorduri de rezistență sau viteză! Genele - sunt unitățile de bază ale moștenirii.

vj ramya pierdere în greutate

Journal of Applied Physiology,Vol. Jurnalul de fiziologie,vol. Jurnal de fiziologie,Vol.

Journal of Physiology,Vol. Jurnalul de fiziologie aplicată,vol. Jurnalul de chimie biologică,pp.