Cât te poţi îngrăşa la menstruaţie

De ce nu slabesti cand esti la menstruatie. E adevarat ca atunci cand ai menstruatie nu slabesti, chiar daca tii dieta si faci sport?

Statistic, pe durata perioadei critice ne putem îngrăşa între g şi 4,5 kg, depinde de fiecare în parte, cum gestionează avalanşa de hormoni. De ce te îngraşi la menstruaţie - explicaţii: Acul cântarului poate să înainteze,chiar dacă faci mişcare regulat şi mănânci sănătos. Nu-ţi face probleme,cel mai des este de vină surplusul de apă din ţesuturi,de care vei scăpa rapid în următoarea perioadă de după ciclu menstrual. De regulă,spun specialiştii,acumularea în greutate începe cam cu cinci zile înainte de prima zi de ciclu. Totul revine la normal începând cu declanşarea menstruaţiei.

Daniela Ghiorghe Dieta personalizată trebuie să fie realizată ținând cont inclusiv de fazele ciclului menstrual. Fie că suntem bărbați sau femei, ne aflăm la post menopauză sau folosim pastile anticoncepționale, hormonii ne controlează energia și apetitul culinar.

4 săptămâni burner de grăsime jessica wright

Iar orice lucru mărunt poate cauza o dereglare a lor, de la o noapte nedormită la o zi stresantă la birou. De aceea, niște cercetători au format o dietă ajustată ciclului menstrual, care te ajută să slăbești, conform prevention.

cura de slabit cu orez crud

Ideea că schimbările hormonale au legătură cu ciclul menstrual și că acestea pot juca un rol în pierderea greutății nu este deloc departe de adevăr. Keel, Geiker și ceilalți colegi ai lor au făcut un corp slim fit shirt în care au împărțit 60 de femei supraponderale în două grupe.

Timp de 6 luni, ambele grupe au urmat un regim alimentar constând în aproximativ de calorii pe zi.

Când e cel mai bine să te cântărești? Ce îți influențează numărul de kilograme de pe cântar?

Însă, pentru una dintre grupe, deși consumau același număr de calorii, alimentele erau alese în funcție de stadiile ciclului lor menstrual. Potrivit studiului, femeile care au ținut dieta legată de menstruație au pierdut, în medie, 4 kilograme în plus față de celelalte care oricum au slăbit, dar nu la fel de mult.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Mai jos găsiți fazele în care au împărțit cercetătorii ciclul menstrual: Faza foliculară timpurie zilele : nivelul energiei este cel mai scăzut, așa că este bine să nu vă aventurați la exerciții fizice grele. Este indicat să mergeți pe jos, să faceți stretching sau yoga, iar apetitul nu ar de ce nu slabesti cand esti la menstruatie să fie foarte ridicat așa că puteți să aveți mese mai mici.

Faza foliculară târzie zilele : energia ar trebui să crească, așa că încearcă să faci exerciții fizice mai dese și cu o dificultate mai mare.

pierdere în greutate thomson ga

Proteinele sunt cel mai bun răspuns al poftei mare de mâncare. Faza luteală zilele : conține multă energie, dar și multe pofte pentru mâncăruri dense.

DESPRE MENSTRUATIE - MITURI si SUPERSTITII din jurul LUMII

Acum este vital să crești ritmul sportului practicat și ți se va părea mult mai ușor să faci asta față de acum 2 săptămâni. Vei mânca mai mult, dar acele calorii în plus se vor dispersa datorită efortului. Însă ai grijă ca aceste calorii să fie sănătoase și să provină de la avocado, ulei de măsline, nuci, etc și proteine, nu carbohidrați.

pierderea în greutate piele lui shepherd

Pentru a-ți satisface poftele, mănâncă puțină ciocolată amăruie. Metoda lui Keel și Geiker îndeamnă să fim atenți la nevoile organismului nostru și să profităm de momentele în care acesta ne ajută să ne îndeplinim scopul.

Pentru un stil de viață sănătos și o metodă eficientă de a pierde din kilograme vă recomandăm cartea Mindfulness la masă- Ghidul Headspace pentru mâncatul conștient.

22 lbs pierdere în greutate

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebookunde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante. Îți recomandăm și.

Cresterea in greutate in acea perioada a lunii: cat si de ce aug.