Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor. Conținutul articolului

Este excelent pentru începători, cei care nu sunt în formă fizică bună și încep doar antrenamente sportive regulate. Uită-te — intensitatea relativă a consumului de calorii este grav redusă datorită creșterii sarcinii atunci când faci jogging.

Determinarea zonei de ardere a grăsimilor

Cum se calculează pulsul pentru arderea grăsimilor Calculul ritmului cardiac pentru arderea grăsimilor trebuie făcut în funcție de frecvența cardiacă maximă. La nivelul acestor granițe, mușchiul cardiac oferă acces diferit de oxigen la țesuturi și depinde direct dacă arderea grăsimilor are loc în timpul exercițiului fizic sau nu.

compasa de pierdere de grăsime

Ce se întâmplă la granița fiecăreia dintre aceste zone? Durata minimă a unui antrenament pentru arderea grăsimilor în acest mod este de de minute.

Arzatoare de Grasimi - Suplimentul Lunii

Formula Carvonen Martti Karvonen este un fiziolog finlandez care a cum se determină zona de ardere a grăsimilor o modalitate de a calcula limitele ritmului cardiac la sportivi. Folosind-o, puteți calcula ritmul cardiac dorit pentru un antrenament eficient eficient pentru arderea grăsimilor.

dieta fix la fix in italiano

Metoda lui Karvonen a făcut posibilă determinarea faptului că o astfel de valoare este aproximativ la mijloc, între indicatorii bătăilor inimii în stare calmă și frecvența sa maximă și depinde de starea corpului și de sex. Amintiți-vă doar că formula a fost calculată pentru sportivii profesioniști, primul pas cu înmulțirea cu factorul de intensitate poate fi sărit mai întâi. Carvonen Formula pentru bărbați La ce puls se ard grăsimile la bărbați?

hipnotist pentru pierderea în greutate în ct

Calculul folosește întotdeauna factorii de intensitate minimă și maximă, de la 0,5 la 0,8. Formula folosită este aceeași.

  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  • Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.

Ca durata totală a claselor, el va crește treptat coeficientul de intensitate până când va atinge cel mai mare — 0,8. Calculul frecvenței cardiace Puteți utiliza calculatoare online speciale care țin cont de toți parametrii dvs.

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Calculele se fac ținând cont de încărcarea claselor viitoare, durata unei lecții. În calcul, puteți utiliza formula Carvonen cu un factor de intensitate de 0,6 — pentru femei, 0,75 — pentru bărbați. Frecvența cardiacă în timpul alergării Alergarea se referă la tipul de antrenament dinamic, de aceea este deosebit de important să vă identificați zonele de ritm cardiac pentru alergare dacă alergați cu scopul de a pierde în greutate.

La urma urmei, regula de a trece dincolo de granița anaerobă, atunci când arderea de grăsimi se oprește, funcționează atât pentru alergare, cât și pentru alte antrenamente. Folosiți un pulsometru, nu trebuie să vă opriți pentru a vă măsura ritmul cardiac.

bună cleanse să și piardă grăsimea de burtă

După ce pulsul ajunge la de cum se determină zona de ardere a grăsimilor — mergeți la pas și restabiliți-l la de bătăi. La început, durata respirației și a perioadelor de recuperare a bătăilor inimii vor depăși mult timpul de rulare.

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Nu disperați, continuați antrenamentul, în timp, rularea segmentelor va înlocui complet mersul. Informațiile prezentate în articol sunt ogx pierde in greutate doar orientării.

cum să vă slăbiți abdomenul inferior

Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient. Evaluează articolul.

greșeli comune de pierdere în greutate