Cum să câștigi greutate unui adolescent?

Cum să vă ajutați tween să piardă în greutate, Ce trebuie să fac când fiica mea spune că este grasă?

Cele mai bune alimente calorice În general vorbind, părinții vor dori să evite să-și dea copiii alimente bogate în calorii. Doar un milkshake, de exemplu, poate reprezenta jumătate din caloriile zilnice recomandate pentru un băiat sau o fată de 11 ani.

cum să vă ajutați tween să piardă în greutate

Consumul de alimente ca acesta, în timp ce satisface, poate crește semnificativ riscul unui copil de obezitate. Cu toate acestea, există momente când alimentele cu calorii superioare sunt necesare pentru a ajuta un copil să câștige în greutate sau să evite scăderea în greutate. În timp ce acest lucru poate fi provocator din punct de vedere nutrițional, există strategii care pot ajuta la atingerea acestor obiective fără a submina sănătatea copilului dumneavoastră.

Cauze ale greutății reduse la copii Atât cât ne concentrăm asupra riscurilor obezității la copiii de astăzi, există copii care au problema opusă și se luptă să câștige în greutate.

În unele cazuri, copilul poate fi un mâncător pretențios sau în creștere la o rată la locul în care consumul de calorii nu se potrivește cu creșterea creșterii. În timp ce situații ca acestea pot fi îngrijorătoare, ele tind să fie tranzitorii și rezolvate singure sau cu puțină încurajare din partea părinților. Cu toate acestea, există momente în care cauzele nu sunt atât de simple, iar intervențiile trebuie să fie specifice, imediate și în curs de desfășurare.

cum să vă ajutați tween să piardă în greutate

Printre exemplele: Diabetul de tip 1 poate duce la scăderea severă a greutății dacă nu este controlată. Hipotiroidismul congenital este asociat cu o creștere slabă. Medicamentele ADHD sunt cunoscute pentru a determina suprimarea poftei de mâncare.

Fibroza chistică poate face dificilă obținerea sau susținerea greutății. Boala celiacă poate provoca o greutate mică și o statură mică la copii. Tulburările de alimentație, cum ar fi anorexia nervoasă și bulimia nervoasă, sunt acum observate la fete la vârsta de 10 sau 11 ani.

Copiii care consumă diete cu conținut scăzut de calorii, de multe ori datorită faptului că părinții lor fac acest lucru, pot cum să vă ajutați tween să piardă în greutate piardă în greutate în ciuda faptului că mănâncă porții generoase În funcție de cauza de bază, este posibil să aveți nevoie de un medic specialist, precum și de un dietetician înregistrat pentru a ajuta la proiectarea unei diete adecvate condiției. Rareori există o soluție de o singură mărime. Cu aceasta fiind spus, orice dietă cu câștig în greutate ar fi compusă din alimente cu conținut ridicat de calorii, nutritive dense, care au un conținut scăzut de grăsimi saturate și trans și bogate în fibre și grăsimi sănătoase.

Scădere în greutate montana

Ghidul dietetic pentru copii Atunci când se elaborează un plan de creștere a greutății, este important să se îndeplinească obiectivele nutriționale prezentate în Ghidul alimentar pentru americani emis de Biroul de Prevenire a Bolilor și Promovarea Sănătății ODPHP.

Printre principalele considerente: Sursele de proteine ar trebui să cuprindă carne slabă, carne de pasăre, pește, fructe de mare, ouă, fasole, produse din soia, nuci și semințe. Fructele și legumele ar trebui să facă parte din fiecare masă. Încurajați o varietate de legume, inclusiv cele amidonice, care încurajează creșterea în greutate.

Fructele uscate sunt, de asemenea, bogate in calorii. Cerealele integrale, cum ar fi pâinea integrală de grâu, fulgii de ovaz și orezul brun, pot contribui la îmbunătățirea digestiei și la promovarea sănătății inimii.

cum să vă ajutați tween să piardă în greutate

Boabele rafinate, cum ar fi pâinea albă, pastele și orezul, sunt descurajate în majoritatea dietelor, dar pot fi extrem de benefice pentru copiii subponderali. Grasimile nesaturate și polinesaturate ar trebui să înlocuiască grăsimile monosaturate și uleiurile parțial hidrogenate. Utilizați în schimb uleiuri vegetale și nuci de inimă sănătoase, inclusiv ulei de măsline și ulei de poate surfing vă ajută să pierdeți în greutate. Trebuie încurajate produse lactate precum lapte, iaurt și brânză.

Ce trebuie să fac când fiica mea spune că este grasă? Și majoritatea părinților au auzit că fiica lor adolescentă face declarații autopuritoare despre corpul ei, cum ar fi "Sunt așa de grasă" sau "Uită-te cât de mari sunt coapsele mele! Dar felul în care răspunzi la acele feluri de fraze face o mare diferență în modul în care fiica ta simte despre ea însăși. Dacă fiica dvs.

Cu toate acestea, evitați produsele lactate fără grăsimi dacă copilul dumneavoastră este subțire și nu vă cum să vă ajutați tween să piardă în greutate teamă să utilizați lapte integral, inclusiv lapte integral și înghețată. Ca regulă, evitați orice etichetă "dietă". Dacă aveți îndoieli cu privire la orice alimente pe un plan de creștere a greutății, discutați cu medicul pediatru. Acest lucru este valabil mai ales dacă copilul dumneavoastră are diabet sau probleme digestive sau se află pe medicamente cronice.

Cum de a ajuta copilul dvs. Primii pași pentru a scădea în greutate

Strategii de câștig în greutate Dacă copilul dumneavoastră trebuie să câștige în greutate, lucrați strategic. Pornind de la determinarea cât de mult ar trebui să vă suporte copilul pe baza unui percentil BMI și dacă acesta se încadrează sau nu în categoria subponderală mai mică decât al cincilea percentil. Dacă copilul dvs. Apoi, dați cum să vă ajutați tween să piardă în greutate cât de multă hrană mănâncă copilul dvs.

Puteți face acest lucru prin păstrarea unui jurnal și a înregistrării nu numai a ceea ce mâncarea este mâncată, dar cât de mult. Apoi puteți utiliza un calculator caloric online pentru a determina numărul exact.

cum să vă ajutați tween să piardă în greutate

Puteți apoi să comparați această cifră cu ceea ce recomandă ODPHP pentru copiii din următoarele grupe de vârstă: Fetele de la 4 la 8: de calorii pe zi Băieți 4 până la 8: de calorii pe zi Fetele de la 9 la de calorii pe zi Băieți de calorii pe zi Fetele de calorii pe zi Băieți 2.

Strategii de pregătire și de hrănire Creșterea caloriilor zilnice nu este la fel de ușoară cum pare.

Pasul 1 = Faceți clic (Pasul 2 = Câștigați 450 USD) GRATUIT Câștigați bani online - Branson T...

În cele din urmă, copilul trebuie să fie în măsură să câștige în greutate fără să se simtă nevoit să se hrănească cu forța. Făcând acest lucru, se creează numai anxietate care rănesc mai mult decât să ajute cauza. În loc să alipi alimentele pe o farfurie, găsiți "suplimente" cu calorii superioare pentru a suplimenta un fel de fel de mâncare.

Alimente bogate în calorii pentru copiii subponderali

Poate fi la fel de simplu precum turnarea siropului de arțar peste clătite sau prepararea de sosuri sau grăsimi pentru masa de seară. Făcând acest lucru se poate adăuga cu ușurință 50 la de calorii fără ca cineva să observe.

  1. Drumețiile montane — excelentă formă de mişcare şi fitness!
  2. Cum să pierzi grăsimea gravidă grasă
  3. Ce ar trebui să spun când fiica mea spune că este grasă?

Același lucru este valabil și pentru gustări. Pentru o gustare după-amiază, adăugați un amestec de traseu 43 de calorii pe lingură într-un recipient de iaurt sau un unt de arahide 90 de calorii pe lingură la câteva biscuiți.

Dacă serviți desert, faceți à à mode calorii pe lingură. Prin adăugarea a de calorii la un moment dat, puteți să vă atingeți obiectivele de creștere a greutății fără a pune un stres excesiv pe tine sau pe copilul tău.

Cele mai bune alimente calorice Atunci când stocați hrănitorul cu calorii înalte, evitați cookie-urile de magazin, chips-uri, băuturi zaharoase și mâncare nesănătoasă. Atat cat doriti ca copilul dvs. Aceasta include cunoașterea când este timpul să gustați și când nu este timpul să faceți acest lucru. Concentrați-vă în loc să găsiți alimente care sunt ușor de preparat, dar nu sunt mai puțin sănătoase decât alimentele pe care le-ați face pentru un copil cu greutate normală deși cu mai puține calorii.