Unde să începeți să începeți culturismul. Reguli de instruire

Cum pot pierde grăsimile de culturatori atât de repede

Antrenament aerobic Unde să începeți clasele de către culturism: Sfaturi Neophytes.

Cum să se angajeze în culturism la domiciliu ca și culturistii fac Astăzi, mulți oameni se află într-un stat intermediar atunci când vor să-și schimbe cumva viața, forma fizică, dar nu știu exact cum să o facă.

Majoritatea celor care au decis să se angajeze în culturism, nu știu cum să înceapă, ce să facă, cum să faci un plan pentru mâncare, formare, recreere etc. Toate acestea vor fi discutate în acest articol, va fi la fel de util pentru începători cât mai mult posibil, dar suntem încrezători că sportivii mai experimentați vor putea să ia ceva important pentru ei înșiși.

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să desemnați obiectivul. Doriți să vă păstrați în formă sau să aruncați un extra, dar poate opusul de a forma mult pentru a nu arăta prea slab? Să luăm în considerare pe scurt toate aceste opțiuni: Migrarea formei - Pentru a face acest lucru, sunt, de asemenea, necesare doar două antrenamente normale pe săptămână, o dietă echilibrată atentică cu calorie identică este, de asemenea, necesară.

Cu toate acestea, unitățile doresc să mențină formularul, majoritatea sunt configurate să se deplaseze și să nu fie călcați pe loc. Set de mase musculare - Pentru a crește mușchii, va fi necesar să se antreneze puțin mai mult, deși două scaune de antrenament Fulbadi sunt suficiente pentru începători. Sportivi mai experimentați Vă sfătuim să creșteți numărul de clase de până la Dieta ar trebui să fie, de asemenea, echilibrată și vă oferă mai multe calorii decât petreceți ziua.

Calorie ar trebui să fie astfel încât să cheltuiți calorii mai mult decât să obțineți din alimente. Calculați caloriile este necesar individual și dacă nu știți cum să faceți acest lucru, vă sfătuim să vă întoarceți la antrenorul experimentat, ceea ce v-ar fi făcut o taxă săptămânală. Cum să antrenezi un nou venit Odată ce stați pe calea culturismului, atunci aveți nevoie de o abordare specială.

În primele 6 luni, trebuie să practici programul Fulbadi de formare, adică toate grupurile muzicale majore gestionarea pierde grăsimea care trebuie să le instruiți într-un antrenament. Două lecții pe săptămână vor fi suficiente pentru începători.

Cum să antrenezi un nou venit

Dacă nu ați păstrat prima tijă în mâinile dvs. Fără tehnologia corectă, vă tram pe umăr într-o lună, genunchi sau altceva. De preferință, primele două săptămâni lucrează cu un antrenor sau un tovarăș experimentat.

Video cu aparate pe Internet sau în imagini, ca spectacole practice, ajută puțin. Clasele de culturism dreapta - Rezultate Cum de a practica culturism Numai formatori experimentați știu. Chiar și acei sportivi care se antrenează timp de ani permit multe erori sau în tehnica sau în nutriție.

guy pierde în greutate badminton să și piardă grăsimea de burtă

Asta putem sfătui pe toți novice culturisti: Sperăm că am răspuns la întrebarea - cum să facem culturismul. Cu toate acestea, acest subiect este prea extins pentru ao dezvălui complet într-un articol. Respectați toate recomandările noastre și vă transformați mult mai repede decât credeți.

consistența este esențială pentru pierderea de grăsime bobo bfro pierdere în greutate

Nu renunțați la jumătatea drumului, cu o pierdere de motivație Faceți o pauză pentru mai multe zile și progresați-vă dacă visul dvs. Denis Semenihin - Unde să începeți nou-veniți? Deloc cuvânt Culturism culturism din engleză înseamnă doar "Construcția corpului". E, Culturismul, sarcina dvs. Bulofuilding-ul este un sport destul de frumos, în plus, este considerat unul dintre cele mai curajoase și dureroase sporturi, sport "pentru bărbați reali", a intrat în portalul nostru.

Prin urmare, dacă nu puteți să aruncați o privire de la corpuri mari musculare și puternice pe postere cu stele de sport de putere, și voi doriți să obțineți acest lucru la dispoziția dvs. Să începem călătoria noastră în lumea de culturism real practic și chiar științific, fără a aduce prejudicii de la început. Alegeți o cum pot pierde grăsimile de culturatori atât de repede de gimnastică Mai întâi trebuie să alegeți o sală de gimnastică potrivită pentru instruire. Încercați să găsiți sală de gimnastică - scaunul balansor în apropierea casei dvs.

Unde să începeți leagăn În culturism în întrebarea în care să înceapă leagăn principalul rol este jucat de dorința de a angaja, vizite regulate la antrenamente și un program de instruire compus competent. Deși, bineînțeles, să se recupereze ca o vizită simplă de sală de gimnastică, nu veți fi suficientă pentru acest lucru, deoarece este angajat în sporturile de putere, pentru construirea unui corp cu adevărat elegant pentru a lua un alt număr mare de factori, cu excepția celor Foarte fanatică și conștiincioasă plimbare în sala de gimnastică și chiar compuse în mod competent compus.

Dar să începem cu prima componentă. Programul sportiv prima componentă a culturismului : Mergând la sala de gimnastică Nu trebuie să vă grăbiți de la un simulator la altul și să faceți toate exercițiile la rândMai mult decât atât, dacă nu știți cum să le faceți corect.

În primul rând ar trebui să găsiți un antrenor care vă va arăta secvența corectă, precum și că este la fel de cum pot pierde grăsimile de culturatori atât de repede, exercițiul corect și vă ajută să faceți primul program de antrenament.

Unde să începeți să începeți culturismul. Reguli de instruire

Dacă antrenorul din sala nu sa dovedit, acesta vă poate înlocui tovarășul dvs. Dacă nu există nici un astfel de lucru, va trebui să petreceți ceva timp pentru a citi articolele corespunzătoare și pentru a găsi un program sportiv gata pentru începători.

Puteți face acest lucru, de exemplu, pe site-ul nostru, următorul articol, va fi dedicat programelor sportive gata pentru începători pe care le puteți utiliza complet gratuit, dar rețineți că programul sportiv individual colectat personal pentru dvs.

Alimente în culturism a doua componentă a culturismului : În plus față de elaborarea unui program sportiv competent, ar trebui acordată o atenție deosebită dietei și numărului de nutriție. La urma urmei, nutriția corectă și completă este considerată a fi aproape un punct mai important decât clasele sală de gimnastică.

Adevărații culturari spun asta "Mușchii mari încep în bucătărie și nu în antrenament". Teoria modernă a culturismului crede că punerea energiei constă în consumul sistematic de ori pe zi în porțiuni mici.

Dacă există o astfel de abilitate de putere, atunci pentru setul de masă musculară maximă va fi cea mai eficientă opțiune. Dacă nu există o astfel de posibilitate, atunci ar trebui să creați un program individual de nutriție și să alegeți dieta optimă bazată pe programul dvs.

Acest lucru vă va ajuta cu un antrenor personal. Dacă nu, atunci, în mod natural, ar trebui să citiți articolele relevante de pe site-ul nostru și să alegeți cel mai optim program de nutriție. Sărbători în culturism a treia componentă a culturismului : Cea de-a treia și cea mai importantă componentă a culturismului este atletul de vacanță și, în special, - somnul. După antrenament, mușchii, cum ar fi întregul corp, ar trebui să aibă timp să se recupereze până la următoarea zi de antrenament.

Pentru a fi sincer, este, de asemenea, o componentă mai importantă a mușchilor mari și a unei bune forme sportive decât sesiunea de antrenament. La urma urmei, în timpul antrenamentului, stimulați doar creșterii și distrugeți-vă mușchii, dar creșterea mușchilor este numai în timpul vacanței dvs. Sile ar trebui să fie administrat de la 8 la 10 ore pentru a evita rănirea în ceea ce privește formarea ulterioară și creșterea maximă a mușchilor.

O odihnă bună este o garanție a creșterii musculare. Ultima actualizare a articolelor: Această întrebare este solicitată de mulți sportivi începători.

La urma urmei, într-adevăr, cum să începeți, când nimeni nu vă va învăța, nu va arăta cum să vă antrenați și nu cum pot pierde grăsimile de culturatori atât de repede explica toate aspectele cele mai importante din acest sport. Desigur, există o sală de gimnastică în care există încurajați soția să piardă în greutate de fitness profesioniști, dar destul de ciudat, majoritatea noilor veniți încep să se angajeze în propriile lor, fără antrenor mentor.

Și acest lucru este destul de rezonabil, deoarece mulți pur și simplu nu au bani, iar sălile de fitness cu antrenori personale sunt foarte scumpe, așa că trebuie să te începi. Întotdeauna recomand Atleții de plecare, întrebați Consiliul cu oameni mai experimentați care au suficient în fiecare cameră. Este bine că acum în epoca internetului, dezvoltarea de informații de la mass-media, puteți cunoaște cu ușurință întrebarea de interes pentru instruire. Ar fi o dorință, așa cum spun ei.

Deci, culturismul este un sport de putere. Din păcate, în țările CSI, tocmai a început să câștige impuls în comparație cu alte țări. În SUA, culturismul a devenit mult timp un sport de cult.

banda de burtă să piardă în greutate pierdere în greutate tip 1 dm

Pentru a lua, de exemplu, tot felul de concursuri, cum ar fi domnul Olympia, apropo turneul va avea loc în curând pentru titlul domnului Olympia Mulți cred că culturismul este pierderea în greutate traumatică a creierului, mușchii ireal, sănătatea săracă și așa mai departe.

Nu este vorba doar de mituri și stereotipuri stupide. Ca și în orice alt sport profesional, organismul de caroserie trebuie să lucreze și să lucreze pentru a obține rezultatul dorit. Proces de instruire Cum să faci culturism? Procesul de instruire ar trebui abordat cu toată seriozitatea și responsabilitatea. La începutul căii, Înainte de a face culturism, Ar trebui să vă familiarizați cu acest sport citind tot felul cum pot pierde grăsimile de culturatori atât de repede literatură.

Citiți despre erorile frecvente care permit noilor veniți, care nu pot fi făcuți că puteți, cum să evitați TD. Un rol foarte important, atât nou-veniți, cât și profesioniștii joacă un program de formare. Mulți fac o greșeală, începând să se antreneze pe programele sportivilor celebri, gândindu-se că efectul nu se oprește, cu toate acestea, și nu are destulă pregătire. Trebuie să se știe că programele sunt compilate în fiecare, în mod individual, nu există niciun program care să se potrivească pe nimeni, fiecare persoană este individuală.

slabeste acasa exercitii sfaturi ușoare de scădere în greutate la domiciliu

Dar principiile, pentru toți, la fel. La etapa inițială, primele două sau trei luni pe care trebuie să le instruiți pe un astfel de program de formare, în care veți lucra în toate grupurile musculare într-un antrenament, prin urmare, prin urmare, pentru încărcare. Nu urmăriți după un rezultat rapid, altfel riscul este rănit.

  • Unde să începeți să începeți culturismul.
  • Pierde greutatea și se simt mai bine
  • Beneficiile suplimentelor de arzător de grăsime

Și după începerea de a instrui în conformitate cu programul. O altă greșeală foarte frecventă dintre începători nu este alegerile corecte în greutate. Amintiți-vă că sacrificarea mașinilor de dragul mai multă greutate, riscați să fiți blocați și să vă depășiți.

Numai tehnica de exerciții corecte vă garantează creșterea masei musculare. Observând tehnica, articulațiile se vor mișca, anatomicul este adevărat, astfel încât încărcătura va primi exact mușchii pe care doriți să o pompă. Bineînțeles, o mare greutate, este, de asemenea, bun, dar copleșitoare cu greutate, veți citi, inclusiv corpul tău, swinging și așa mai departe. Creșterea va pur și simplu nu va fi, nici o voință, dar puțin vizibilă, plus rănile.

Tu, cred că nu este necesar. Pentru a vă proteja de vătămare, trebuie să utilizați un alt inventar sportiv conceput pentru acest lucru, de exemplu.

Alimente Prin antrenament trecut, trebuie să respectați modul de alimentare, să mâncați exclusiv. Deoarece corpul corpului însuși este un set de masă musculară, ar trebui să mănânci alimente cu un conținut ridicat de proteine.

Grăsimile din dieta dvs.

Clasele de culturism dreapta - Rezultate

Nu cumpărați o nutriție sportivă simultan, aceasta este o altă eroare. Dacă credeți că prin cumpărarea unei bănci de proteine, vă veți numi acea oră. Este o amăgire. Suplimentele sportive, bazate pe nume, sunt doar enzime de slăbire la alimente normale și sănătoase. Mulți supraestimați pur și simplu importanța lor. Prin urmare, la etapa inițială, puteți face fără groapa de sport.

Când deveniți mai experimentați, atunci puteți deja. Dar dacă aveți o sumă limitată de bani, nu le cheltuiți pe un borcan de nutriție sportivă, este mai bine să cumpărați ouă, tot felul de terci.

mesotheliomul provoacă pierderea în greutate st john wort ajutor cu pierderea în greutate

Dacă nu știți cum să alegeți aditivi sportivi, asigurați-vă că ați citit acest articol: Relaxare În plus față de instruire și mâncare, trebuie să plătiți mai multă atenție pentru odihnă, deoarece mușchii dvs. Cum pot pierde grăsimile de culturatori atât de repede cele mai favorabile pentru restabilirea țesutului muscular este o perioadă de somn.

Dormi cel puțin 9 ore. Cum să faci culturism? Programul de culturism pentru începători este un set de exerciții pentru dezvoltarea musculatura, a masei musculare, arderea grăsimilor, precum și o creștere a indicatorilor de putere în general. Cum să începeți să faceți culturism Programul de instruire pentru începători este punctul de plecare pentru băieți și fete au decis să-și conecteze viața cu un sport frumos - culturism.

brandon carter pierde grăsime grupul de responsabilitate în greutate

Dezvoltarea unui program pentru începători care merită să ia în considerare astfel de factori importanți ca: vârsta sportivilor, gradul de formare fizică, constituția și morfologia corpului, sarcinile pe care tinerii atleți KA se stabilesc ei înșiși. Vă vom oferi recomandări privind dezvoltarea unui program de instruire a culturismului, care utilizează pe care puteți obține un anumit nivel de dezvoltare în sala de gimnastică.

Nu merită să vă ascultați întotdeauna instructorii care vor începe de la început de la început și, prin urmare, vor conduce progresul în sala de gimnastică. În primul rând, uitați de multe ore de antrenament. Formarea pentru un începător în sala de gimnastică nu ar trebui să fie mai mult de 60 de minute pe parcursul primelor trei luni, dintre care 20 de minute este o încălzire. În al doilea rând, închideți toate revistele pe culturism și cărți.