Fapte arzătoare despre metabolismul dumneavoastră

Creșterea pierderii în greutate bmr, TESTAREA METABOLICĂ PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Contorizarea caloriilor este o metodă eficientă și directă de a crea un deficit de calorii pentru pierderea în greutate. Corpul dvs.

BMR indică energia necesară organismului pentru a efectua metabolismul sau funcțiile de bază care susțin viața, inclusiv circulația, respirația, prelucrarea nutrienților, producția celulară, sinteza proteinelor, transportul ionic etc. Un număr de factori cum ar fi sexul, vârsta, și factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ.

mai repede la revizuirile privind pierderea grasimilor

Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul. Compoziția corporală este raportul dintre grăsime și masa slabă a corpului.

anxietatea face u pierdeți în greutate

Masa slabă include oase, mușchi și organe. TDEE este unul dintre principalii parametri care pot fi utilizați fie pentru creșterea în greutate, fie pentru pierderea în greutate. Odată ce BMR este calculat, obiectivul și efortul pot fi determinate urmând liniile breslei de mai jos.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Obiectiv: 1 până la 1,3 pentru creșterea în greutate 0 pentru menținerea 8 la 1,0 pentru scăderea în greutate Efort: 2 pentru persoanele sedentare cu creșterea pierderii în greutate bmr și fără sport; 4 pentru persoanele care practică sporturi ușoare de 1 până la 3 ori pe săptămână; 5 sau persoane cu exerciții moderate de 2 până la 4 ori pe săptămână sau locuri de muncă care implică activitate fizică; 7 pentru persoanele care practică sport de 4 ori pe săptămână sau un loc de muncă cu o activitate fizică considerabilă; 8 pentru persoanele active care practică sportul și au un loc de muncă cu o activitate considerabilă.

Ambele sunt importante în determinarea unei diete sănătoase. Diferența dintre BMR și TDEE Definiție BMR se referă la rata de metabolizare care apare atunci când un individ este în repaus într-un mediu cald și este în starea postabsorbtivă și nu a mâncat timp de cel puțin 12 ore, în timp ce Creșterea pierderii în greutate bmr se referă la numărul de calorii arse pe 24 de ore.

cel mai bun supliment pentru pierdere în greutate quora

Semnificaţie În timp ce BMR este cantitatea de energie necesară metabolismului de bază al corpului, TDEE este cantitatea de energie necesară atât de metabolismul de bază, cât și de activitățile fizice. Cu toate acestea, aportul de calorii ar trebui să fie mai mare decât TDEE pentru creșterea în greutate, în timp ce aportul de calorii ar trebui să fie mai mic decât TDEE pentru scăderea în greutate.

Concluzie BMR este numărul de calorii solicitate de metabolismul de bază al organismului în repaus, în timp ce TDEE reprezintă energia totală necesară organismului atunci când se ia în considerare exercițiul fizic. TDEE este important în creșterea în greutate sau în scăderea în greutate.

imposibil de pierdut greutatea

Referinţă: 1.