Schelet uman - Wikipedia

Corpul superior subțire corpul inferior al corpului. Anatomie umană - Wikipedia

Sfaturi Cum să ai un corp sexy Pentru a obține o cifră de clepidră, trebuie ă pierdeți grăimea corporală și ă creșteți coapele, șoldurile, patele, pieptul, corpul superior subțire corpul inferior al corpului și abdomenul.

Nu poți obține but au șolduri mai mari din exerciții f Conţinut: Sfat Pentru a obține o cifră de clepsidră, trebuie să pierdeți grăsimea corporală și să creșteți coapsele, șoldurile, spatele, pieptul, umerii și abdomenul.

corpul superior subțire corpul inferior al corpului

Nu poți obține bust sau șolduri mai mari din exerciții fizice sau dietă, dar cu siguranță îți poți tonifica și subțire corpul superior subțire corpul inferior al corpului. În plus, știind să te îmbraci ajută și la accentuarea curbelor tale naturale. Pași Metoda 1 din 3: Schimbați felul în care mâncați Puteți reduce cantitatea de calorii pe care o consumați în fiecare zi.

Dacă scopul tău este să slăbești, cel mai simplu mod de a pierde excesul de grăsime și de a avea curbe sexy este să încorporezi dieta și exercițiile fizice potrivite. Puteți reduce între și de calorii pe zi pentru a pierde aproximativ 5 uncii, 1 kg pe săptămână.

Amintiți-vă că nu ar trebui să mâncați mai puțin de de calorii corpul superior subțire corpul inferior al corpului zi, o astfel de dietă va fi foarte dăunătoare pentru sănătatea dumneavoastră. Mâncați în conformitate cu un regim intens de exerciții fizice, în timp ce reduceți încă caloriile. E dificil să faci modificări în dieta ta și nu o zi, mai ales când tocmai ai început să faci mișcare.

Schelet uman - Wikipedia

Fii atent la ceea ce mănânci, mai ales atunci când urmărești să mănânci de calorii pe zi. Mănâncă mai puțin zahăr. Zaharurile rafinate și siropul de porumb bogat în fructoză sirop de porumb bogat în fructoză vă vor afecta foarte mult planul de slăbire. De asemenea, nu ar trebui să mănânci la fel de multă mâncare procesată, care nu este la fel de sănătoasă ca mâncarea pe care o gătești singură. Mănâncă mai multe fructe și legume.

Account Options

Puteți mânca lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Iaurtul grecesc, laptele degresat sau brânza cu conținut scăzut de grăsimi sunt exemple de alimente din care puteți alege. Tipurile de lactate vă vor ajuta să câștigați mușchi și să rămâneți plin mai mult timp. Puteți mânca dulciuri sau chipsuri de desert, dar nu le mâncați în fiecare zi sau chiar săptămânal. Creșteți cantitatea de fibre din dieta dumneavoastră. Corpul tău are nevoie de g de fibre pe zi, dar majoritatea oamenilor mănâncă de obicei doar aproximativ 10g.

corpul superior subțire corpul inferior al corpului

Unele alimente care conțin fibre pentru scăderea în greutate și bune pentru organism sunt leguminoasele, sparanghelul, varza de Bruxelles și terciul de fulgi de ovăz. Cerealele integrale, legumele verzi și carbohidrații complecși sunt toate bogate în fibre. Creșteți încet cantitatea de fibre din dieta dumneavoastră.

Anatomie umană - Wikipedia

Consumul de prea multe fibre atunci când corpul nu este obișnuit poate provoca tulburări de stomac, greață și chiar diaree. Bea multă apă. Când începeți să vă exercitați, trebuie să beți cel puțin 2,5 litri, sau 10,5 căni de apă pe zi. Cu cât faci mai multă mișcare, cu atât mai multă apă are nevoie de corpul tău. Beți apă înainte, în timpul puteți pierde în greutate după oprirea cymbalta după exerciții.

Utilizați mai puține băuturi alcoolice. Acestea pot adăuga calorii inutile corpului tău, pot încetini metabolismul și pot obosi corpul. Bea mai puține băuturi alcoolice și nu bea prea des. Schimbările pozitive din corpul tău nu sunt doar un corp mai bun, ci și o corpul superior subțire corpul inferior al corpului mai bună. Simțiți-vă întotdeauna confortabil cu voi înșivă, astfel încât să puteți vedea cele mai evidente rezultate.

corpul superior subțire corpul inferior al corpului

Persoanele care dorm mai puțin de 7 până la 8 ore pe zi sunt mai predispuse să se îngrășeze în abdomen. Acest lucru vă va face mai greu să vă atingeți obiectivele. Încercați să petreceți aproximativ o oră înainte de a vă culca pentru a opri toate dispozitivele mobile și a vă relaxa, astfel încât să aveți un somn odihnitor și mai profund.

Faceți ceva pentru a reduce stresul în fiecare zi. Când te stresează munca sau viața privată, corpul tău eliberează cortizol, o substanță care poate crește grăsimea în abdomen. Puteți practica respirația profundă, yoga, meditația sau ascultarea muzicii ambientale pentru a reduce anxietatea.

Meniu de navigare

Creșteți exercițiile cardio. Pentru a pierde grăsimea corporală și a câștiga mușchi, faceți o varietate de exerciții cardio sau aerobice.

Rândurile verticale vizează grăsimea de pe spate și deschide pieptul. Cum se face rândul vertical Stai cu genunchii ușor îndoiți.

Trebuie să faceți zile pe săptămână și să aveți nevoie de cel puțin 45 de minute de cardio de fiecare dată pentru a pierde în greutate. Creșterea cantității de exercițiu de la 30 de minute la 1 oră vă poate ajuta corpul să slăbească și să slăbească mai repede.

Curbele corpului sunt, de asemenea, mai clare. Dacă nu aveți suficient timp pentru a vă antrena de minute, împărțiți fiecare exercițiu în 2 sesiuni de 30 de minute. Faceți un antrenament de 30 de minute la sală și apoi faceți o plimbare rapidă după cină. Fiecare dintre sesiunile de antrenament ar trebui să dureze cel puțin 30 de minute pentru a vedea rezultate mai clare.

La ce mușchi vei lucra?

Alternează la odihnă între exerciții energice. Dacă alegeți exerciții de antrenament la intervale de intensitate mare HIITveți face exerciții scurte care atrag mai multă forță a corpului și apoi veți face exerciții mai ușoare sau odihnă.

Aceasta este o metodă care vă ajută să pierdeți excesul de grăsime. De exemplu, puteți încerca să rulați cât de repede puteți în 1 minut sau 15 secunde sau 30 de secunde dacă nu puteți rula timp de 1 minut. Apoi, mergeți de două ori cât timp alergați 2 minute de mers pe jos pentru 1 minut de alergare, 1 minut timp de 30 de secunde, 30 de secunde timp de 15 secunde de alergare. Repetați de 5 ori pentru un ciclu de 15 minute.

Pe măsură ce corpul tău se obișnuiește, aleargă mai repede, mergi la plimbare în loc să mergi și mărește durata exercițiului la 30 până la 45 de minute. Faceți o varietate de exerciții pentru diferite părți ale corpului.

Cum să ai un corp sexy | Sfaturi | June

Pentru un corp curbat, ar trebui să echilibrați cantitatea de exerciții pentru corpul superior și inferior. Fiecare dintre exercițiile dvs. Faceți exerciții fizice, ca o eliptică, o bandă de alergat sau o scară în fiecare zi.

Puteți, de asemenea, să vă exercitați în exercițiile HIIT. Încercați alte exerciții precum înotul, drumețiile, mersul plin de viață sau ciclismul pentru a diversifica exercițiile. Puteți face atât antrenament cardio, cât și antrenament de forță la fiecare antrenament muscular de 30 sau mai mult. Utilizați mașini de greutate sau gantere pentru fiecare antrenament de 30 de minute. Reduceți restul între antrenamente pentru a vă menține ritmul cardiac ridicat și corpul transpirat.

Întăriți mușchii alăptarea pierderii în greutate 8 luni jurul șoldurilor, coapselor, abdomenului și pieptului cu exerciții musculare.

corpul superior subțire corpul inferior al corpului

Pentru un corp tonifiat, fii atent la picioare și brațe atunci când faci mișcare. Un alt lucru la care ar trebui să fii atent este exercițiile la spate. Exercițiu de 3 până la 4 ori pe săptămână - aproape în fiecare zi. Odată ce exercițiile cardio arde excesul de grăsime, exercițiile musculare vă vor oferi o cifră de clepsidră. Faceți genuflexiuni pentru a crește mușchii coapsei. Nu uitați să vă întindeți întotdeauna abdomenul și să vă relaxați spatele. Folosiți gantere dacă doriți să creșteți dificultatea exercițiului.

Puteți merge în sus și în jos pentru a vă îmbunătăți mușchii coapsei și șoldului. Așezați în fața dvs. Așezați piciorul drept pe scaun, apoi urcați cu piciorul stâng.

Corpul Uman - Suntem sau Avem un corp? (Lv 2)

Apoi, coborâți picioarele stânga și dreapta la sol. Repetați de 12 ori cu fiecare picior. De asemenea, puteți păși lateral, ceea ce vă va îmbunătăți șoldurile și coapsele exterioare.

De asemenea, puteți exersa scândurile. Dacă sunteți nou la antrenament, începeți cu o jumătate de scândură cu genunchii pe podea în loc de degetele de la picioare. Pe măsură ce vă obișnuiți, exersați cu o scândură completă. Puteți, de asemenea, să scândurați fiecare parte scândură laterală pentru a antrena mușchii laterali.

Flotări Serratus. Această acțiune va afecta mușchii umărului și pieptul, ajutându-vă corpul să creeze curbe. Intră într-o poziție în care numai mâinile și genunchii ating pământul. Coborâți brațele astfel încât corpul să fie lipit de cot, apoi vă trageți burta înapoi și intrați într-o scândură.

corpul superior subțire corpul inferior al corpului

Strângeți mușchii umerilor timp de 2 până la 5 secunde, apoi relaxați-vă.