Genotropină pentru pierderea de grăsime

Când să luați hgh pentru pierderea de grăsimi. HGH Frag recenzii. Ce este această substanță?

Numerele după nume indică faptul că acest fragment se află în intervalul de la la de aminoacizi din moleculă și este produs ca o substanță separată.

Cum să stimulați producția de hormoni de creștere în mod natural Hormonul de creștere uman HGH este un hormon esențial produs de glanda pituitară. De asemenea, cunoscut sub numele de hormon de creștere GHjoacă un rol cheie în creștere, compoziția corpului, repararea celulelor și metabolism 1, 2, 3, 4, 5, 6.

Ce este HGH?

HGH îmbunătățește, de asemenea, creșterea musculară, forța și performanța fizică, ajutându-vă să vă recuperați după răni și boli 4, 7, 8. Nivelurile scăzute de HGH vă pot reduce calitatea vieții, vă pot crește riscul de boli și vă pot face să câștigați grăsime 9. Nivelurile optime sunt deosebit de importante pentru pierderea în greutate, recuperarea leziunilor și exercițiile fizice 10, 11, 12, Interesant este că dieta și stilul de viață pot afecta semnificativ nivelul hormonilor de creștere 6, Iată 11 modalități dovedite științific de a stimula hormonul de creștere în mod natural.

fat burning ile kcal

Scăderea grăsimii corporale Cantitatea de grăsime din abdomen este direct legată de producția de hormon de creștere 3. Cei cu niveluri mai ridicate de grăsime abdominală sunt susceptibile de a avea o producție scăzută de hormoni de creștere și un risc crescut de boală. Un studiu a constatat că subiecții care aveau de trei ori mai multe grăsimi abdominale decât un grup de control aveau mai puțin de jumătate din cantitatea lor de hormon de creștere Un alt studiu a testat eliberarea hormonului de creștere 24 de ore și a constatat reduceri semnificative la persoanele cu mai multe grăsimi abdominale.

CJC1295 cu Sermorelin modificat Dac

Cercetările arată că excesul de grăsime corporală are un efect mai mare asupra nivelului de HGH la bărbați. Cu toate acestea, reducerea grăsimii corporale este încă cheie pentru ambele sexe 15, Mai mult, studiul a constatat că persoanele obeze au un nivel mai scăzut de hormon de creștere și IGF-1, o proteină asociată cu creșterea. După o scădere semnificativă a greutății corporale, nivelul acestora a revenit la normal Grăsimea din burtă este cel mai jay z greutate tip de grăsime stocată și este asociată cu multe boli.

poate deshidratarea face u pierdeți în greutate

Reducerea grăsimii din burtă va ajuta la optimizarea nivelului hormonului de creștere și a altor aspecte ale sănătății dumneavoastră. Pentru a optimiza nivelul hormonilor de creștere și pentru a vă îmbunătăți sănătatea, scăpați de excesul de grăsime, în special în zona abdominală.

Hormon pentru pierderea in greutate de cumparare

Postul intermitent Cercetările arată că postul duce la creșteri semnificative ale nivelului hormonului de creștere. Alte studii au descoperit efecte similare cu niveluri duble sau triple de hormoni de creștere după zile de post 19, 20, Cu toate acestea, postul prelungit nu este sustenabil pe termen lung.

produse pentru slabire

Postul intermitent este o abordare dietetică mai populară care restricționează consumul de alimente la perioade scurte de timp. Există mai multe metode de post intermitent disponibile.

Genotropină pentru pierderea de grăsime

O abordare obișnuită este o masă zilnică de 8 ore, cu o perioadă de 16 ore de post. Cealaltă implică să mănânci doar de calorii 2 zile pe săptămână 22, Postul intermitent poate ajuta la optimizarea nivelului hormonului de creștere în două moduri principale.

În primul rând, vă poate ajuta să eliminați grăsimea corporală, care afectează în mod direct producția de hormoni de creștere 24, 25, 26, În al doilea rând, va menține nivelul de insulină scăzut pentru cea mai mare parte a zilei, deoarece insulina este eliberată în timpul meselor.

poate biotina să vă facă să pierdeți în greutate

Cercetările arată că eliberarea de insulină poate perturba producția naturală de hormoni de creștere 28, Un studiu a constatat diferențe mari în nivelurile hormonilor de creștere în ziua de post față de ziua mesei Posturile mai scurte de ore pot când să luați hgh pentru pierderea de grăsimi și ele, deși sunt necesare mai multe cercetări pentru a compara efectele lor cu postul de 1 zi.

Postul poate crește semnificativ nivelul hormonilor de creștere, deși sunt necesare mai multe cercetări pe perioade mai scurte de post. Încercați un supliment de arginină Arginina poate crește nivelul hormonilor de creștere.

Generalitati

În timp ce majoritatea oamenilor tind să utilizeze aminoacizi precum arginina împreună cu exercițiile fizice, unele studii arată că nivelul hormonilor de creștere crește ușor sau nu 31, 32, Cu toate acestea, studiile au arătat că administrarea de arginină fără exerciții fizice crește semnificativ nivelul acestui hormon 32, Alte studii care nu fac exerciții fizice susțin, de asemenea, utilizarea argininei pentru a crește nivelul hormonilor de creștere.

Un studiu a examinat efectul administrării a sau mg de arginină pe kg de greutate corporală, sau aproximativ de grame pe zi.

Hormonul de creștere inhibă procesul de îmbătrânire, îmbunătățește funcția contractilă a inimii, normalizează funcțiile ficatului și rinichilor, crește densitatea minerală osoasă și tonusul muscular. O creștere a nivelului hormonului de creștere din sânge poate fi cauzată de administrarea de medicamente insulină, glucagon, estrogeni, dopamină, corticotropină, norepinefrină, serotonină, stimulente ale receptorilor alfa-adrenergici, antagoniști ai receptorilor beta-adrenergici, bromocriptină, arginină, vitamina PP. Scăderea nivelului de hormon de creștere O scădere a sintezei hormonului de creștere apare datorită predispoziției genetice boli cromozomiale, nanism ereditar, defecte metabolice congenitale, patologie sau leziuni, sindroame Down, Turner, Noonan.

Dozele mai mari de arginină pot îmbunătăți producția de hormoni de creștere, dar nu atunci când sunt luate cu exerciții fizice. Reduceți aportul de zahăr Creșterea nivelului de insulină este carol pierde în greutate cu niveluri mai scăzute de hormoni de creștere.

Glucidele și zaharurile rafinate măresc cel mai mult nivelul de insulină, deci scăderea aportului vă poate ajuta să vă optimizați nivelul hormonilor de creștere 24, Un studiu a constatat că persoanele sănătoase au niveluri de ori mai mari ale hormonilor de creștere decât persoanele cu diabet zaharat și toleranță la carbohidrați afectată și funcția insulinei Împreună cu afectarea directă a nivelului de insulină, aportul excesiv de zahăr este un factor cheie în creșterea în greutate și obezitate, care afectează și nivelul hormonilor de creștere.

2. Postul intermitent

Cu toate acestea, consumul de dulciuri din când în când nu vă va afecta nivelul hormonului de creștere pe termen lung. Străduiți-vă pentru a obține o dietă echilibrată, deoarece ceea ce mâncați are un efect profund asupra sănătății, hormonilor și compoziției corpului.

Nivelurile crescute de insulină pot reduce producția de hormoni de creștere.

pierde vârsta de grăsime de burtă 60

Prin urmare, limitați aportul de cantități mari de zahăr și carbohidrați rafinați. Nu mâncați înainte de culcare Corpul tău eliberează în mod natural cantități semnificative de hormon de creștere, mai ales noaptea 36, Având în vedere că majoritatea meselor determină creșterea nivelului de insulină, unii experți sugerează evitarea consumului înainte de culcare Rețineți că nu există suficiente cercetări cu privire la această teorie.

Cum să stimulați producția de hormoni de creștere în mod natural

Sunt necesare mai multe cercetări cu privire la efectele consumului de alimente pe timp de noapte asupra hormonului de creștere.

Cu toate acestea, cel mai bine este să evitați mesele cu ore înainte de culcare. Fiind un agent calmant bine cunoscut pentru creierul și sistemul nervos central, este adesea folosit pentru a îmbunătăți somnul. Interesant este că poate ajuta și la creșterea nivelului de hormon de când să luați hgh pentru pierderea de grăsimi GABA poate crește, de asemenea, nivelul hormonilor de creștere, îmbunătățindu-vă somnul, deoarece eliberarea hormonilor de creștere nocturnă este legată de calitatea și profunzimea somnului 41, Cu toate acestea, majoritatea acestor efecte au fost pe termen scurt, iar efectele benefice pe termen lung ale GABA în creșterea nivelului de hormoni de creștere rămân neclare 39, Suplimentarea cu GABA poate ajuta la creșterea producției de hormoni de creștere, deși această creștere pare să fie de scurtă durată.

Efecte secundare

Exercițiu cu intensitate mare Exercițiul este una dintre cele mai eficiente modalități de a crește dramatic nivelul hormonilor de creștere. Creșterea depinde de tipul de exercițiu, intensitatea, aportul de alimente în timpul exercițiului și caracteristicile corpului 43, 44, 45, 46, 47, 48, Exercițiul de intensitate ridicată crește cel mai mult nivelul hormonilor de creștere, dar toate tipurile de exerciții sunt benefice 43, Puteți face sprinturi repetitive, antrenamente la intervale, antrenamente de forță sau antrenamente pe circuit pentru a vă crește nivelul hormonilor de creștere și a maximiza pierderea de grăsime 46, 50, La fel ca în cazul suplimentelor, exercițiile fizice determină în principal creșteri pe termen scurt ale nivelului hormonului de creștere.

Cu toate acestea, pe termen lung, exercițiile fizice vă pot optimiza funcția hormonală și pot reduce grăsimea corporală, ceea ce va contribui la creșterea nivelului hormonilor de creștere.

Este hormonul de crestere uman elixirul tineretii ? - Peptide si hgh - Steroizi - ep.5

Exercițiile fizice asigură o creștere puternică a hormonului de creștere. Antrenamentul de înaltă intensitate este cea mai bună formă de exercițiu pentru a crește nivelul hormonilor de creștere.

cum poate mama ocupată să piardă în greutate

De asemenea, a dublat puterea de vârf și a crescut nivelul hormonilor de creștere comparativ cu grupul fără suplimente Un alt studiu a constatat că o băutură sportivă cu zahăr crește nivelul HGH către sfârșitul unui antrenament.

Cu toate acestea, dacă încercați să pierdeți grăsimi, caloriile suplimentare din băutură vor anula orice beneficiu al creșterii pe termen scurt a hormonului de creștere