ÎNALT - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate, ÎNALT - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele.

Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul tău are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele.

De fapt, dacă încerci să slăbești, s-ar putea să fii încurajat să mănânci mai multe proteine. Iată scăderea dietelor bogate în proteine. Cu toate acestea, ADR indică doar cantitatea minimă de nutrienți de care aveți nevoie pentru a îndeplini funcțiile de viață de bază - deci acest număr va fi mai mic decât obiectivul dvs.

Numărarea macronutrienților este similară numărării caloriilor, dar diferă prin faptul că consideră de unde provin caloriile. Acest articol examinează cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate și de ce contează calitatea dietei.

Cum să găsiți defalcarea corectă a macronutrienților pentru dvs. ?

Într-un studiu de un an, cercetătorii au randomizat peste de persoane supraponderale la o dietă cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut scăzut de glucide 1. În primele două luni ale studiului, grupul de alimentație cu conținut scăzut de grăsimi a consumat 20 de grame de grăsime pe zi, în timp ce grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a consumat 20 de grame de carbohidrați pe zi.

După două luni, oamenii din ambele grupuri au început să adauge fie grăsimi, fie carbohidrați înapoi în dieta lor, până când au ajuns la cel mai scăzut nivel de aport, credeau că pot menține. Deși niciun grup nu a trebuit să consume un anumit număr de calorii, ambele grupuri și-au redus aportul cu o medie de de calorii pe zi.

La sfârșitul studiului, grupul de alimentație cu conținut scăzut de grăsimi a pierdut 11,7 kilograme 5,3 kg comparativ cu grupul cu conținut scăzut de carbohidrați, care a pierdut 13,2 kilograme 6 kg - o simplă diferență de 1,5 kilograme 3,3 kg pe parcurs. Indiferent de raportul de macronutrienți, toate dietele au avut la fel de succes în promovarea unor cantități similare de pierdere în greutate pe parcursul a doi ani 2.

Cum se încadrează proteinele în dieta ta?

Aceste rezultate și altele indică faptul că orice dietă cu calorii reduse poate provoca pierderi în greutate pe termen lung 3, 4, 5, 6. Mai mult, diferite raporturi de macronutrienți nu afectează în mod semnificativ cantitatea totală de grăsime pe care o pierdeți pe termen lung.

cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate renunță la zahăr pentru o pierdere în greutate lunară

Caloriile nu explică cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate poveste O calorie măsoară cantitatea de energie care conține un anumit aliment sau băutură. Indiferent din carbohidrați, cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate sau proteine, o calorie dietetică conține aproximativ 4,2 joule de energie 7.

cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate cea mai bună rutină de pierdere în greutate la domiciliu

Prin această definiție, toate caloriile sunt create egale. Cu toate acestea, această presupunere nu reușește să ia în considerare complexitățile fiziologiei umane.

  1. RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE -
  2. Ce sunt macronutrienții și ce legătură au cu pierderea în greutate
  3. ÎNALT - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  4. Transformări pentru pierderea în greutate masculină tumblr
  5. Hgh arde burta grăsime
  6. Macronutrienții și pierderea în greutate ce să înțelegem

Alimentele și compoziția sa macronutrientă pot influența cât de foame sau plină de simț, rata metabolică, activitatea creierului și răspunsul hormonal 8. Așadar, în timp ce de calorii de broccoli și de calorii de gogoși conțin aceeași cantitate de energie, acestea îți afectează mult corpul și alegerile alimentare. Patru căni grame de broccoli au de calorii și ambalează opt grame de fibre. În schimb, doar o jumătate dintr-o gogoșă glazurată de dimensiuni medii oferă de calorii, în mare parte din carbohidrați și grăsimi rafinate 9, Acum imaginați-vă că mâncați patru căni de broccoli într-o singură ședință.

Nu numai că ar fi nevoie de mult timp și efort pentru a mesteca, dar conținutul ridicat de fibre te-ar lăsa să te simți mult mai plin decât să mănânci o jumătate dintr-o gogoașă, caz în care cel mai probabil vei mânca cealaltă jumătate.

cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate culori pierdere în greutate în vellore

Drept urmare, o calorie nu este doar o calorie. De asemenea, ar trebui să vă concentrați asupra calității dietei pentru a crește aderența dietetică și pierderea de grăsimi.

Cu toate acestea, acestea diferă în modul în care îți afectează sănătatea și capacitatea de a rămâne pe cale cu dieta ta. Importanța calității dietei Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit de calorii consumând mai puține calorii decât ardeți.

Făcând acest lucru, vă forțați corpul să atragă energie din magazinele sale actuale grăsime corporală indiferent de carbohidrații, grăsimile și machiajul proteic al dietei.

Urmărirea macronutrienților cu MyNetDiary

După ce creezi un deficit de calorii, este important să ții cont de tipurile de alimente pe care le consumi, deoarece unele sunt mai prietenoase cu dieta și hrănitoare decât altele. Iată câteva alimente și macronutrienți pe care să vă concentrați împreună cu unii pe care să îi limitați.

Alegeți produse alimentare care conțin substanțe nutritive Alimentele bogate în nutrienți conțin niveluri ridicate de nutrienți, dar sunt relativ reduse în calorii. Acestea includ alimente precum lactate, fasole, leguminoase, cereale integrale, fructe, legume și carne slabă și pește.

cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate rezultatele pierderii în greutate cu saxenda

Multe dintre aceste alimente sunt, de asemenea, bogate în fibre și conțin un procent ridicat de apă. Apa și fibra ajută la creșterea sentimentelor de plinătate, ceea ce vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii totale pe parcursul zilei Consumați alimente bogate în proteine Proteina promovează sentimentele de plinătate, economisește pierderea musculară și are cel mai mare efect termic, ceea ce înseamnă că necesită mai multe calorii pentru a digera în comparație cu carbohidrații sau grăsimile 12, 13, Căutați surse pe bază de animale slabe precum carne, pește, păsări de curte, ouă și lactate.

De asemenea, vă puteți obține proteina din surse pe bază de plante precum soia, cereale și anumite legume, inclusiv mazărea verde.

Limitați alimentele cu grăsimi și conținut ridicat de carbohidrați La fel cum unele alimente îți pot beneficia obiectivele de slăbit, altele le pot sabota. Alimentele care conțin atât grăsimi, cât și carbohidrați stimulează centrul de recompense din creierul tău și îți cresc poftele, ceea ce poate duce la supraalimentare și la creșterea în greutate 15, Gogoși, pizza, fursecuri, biscuite, chipsuri de cartofi și alte gustări extrem de prelucrate conțin această combinație captivantă de grăsimi și carbohidrați.

Carbohidrati pentru combustibil

În mod independent, carbohidrații sau grăsimile nu au calități dependente, dar împreună pot fi greu de rezistat. Consumați alimente bogate în nutrienți și bogate în proteine, dar limitează alimentele care conțin o combinație de carbohidrați și grăsimi, deoarece acest combo le face dependente.

Cel mai bun raport de macronutrienți este cel pe care îl puteți lipi În timp pastile de slăbit eficiente compoziția macronutrienților din dieta dvs.

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții? Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient? Sau câștigă mușchi în mod optim? Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei. Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc