Femeile cu coapse și talie Pierdere în greutate

Burpeii vă ajută să ardeți grăsime

Pagina principala Aceste 10 exerciții ard mai multe calorii decât joggingul Joggingul este fără îndoială una dintre cele mai populare activități sportive din Germania.

Swing squat.

Dar dacă doriți să ardeți cât mai multe calorii cu exercițiile fizice, alergarea nu este cea mai eficientă metodă. Pentru că, în medie, ardem doar 10 calorii pe minut.

pierderea în greutate acetilcholină pierdere rapidă în greutate sfaturi acasă

Există antrenamente mult mai eficiente pentru a arde rapid grăsimile. Am reunit zece sporturi care nu sunt doar adevărate arzătoare de grăsimi, ci și mult mai variate decât jogging-ul monoton, vă antrenează rezistența și starea generală de fitness și, de asemenea, vă ajută să reduceți stresul. Instruire HIIT Jogging-ul nu este ideal pentru reducerea rapidă a caloriilor, deoarece organismul se obișnuiește cu această încărcare relativ rapid, mai ales într-un ritm moderat de rulare sau într-un ritm constant, iar procesele metabolice sunt ajustate în consecință.

pierdeți în greutate după pcos cum să pierdeți în greutate peste tot corpul

În schimb, antrenamentul la intervale de intensitate mare, cunoscut și sub numele de HIIT pe scurt, este antrenamentul perfect pentru arderea grăsimilor. Burpeii vă ajută să ardeți grăsime cu această metodă de antrenament, sarcinile intensive alternează cu pauzele regulate.

2. Aruncarea unei frânghii („antrenament de frânghie”)

De exemplu, jogging moderat cu sprinturi intermediare, genuflexiuni sau flotări. Acest lucru vă scoate corpul din zona sa de confort. În plus, și datorită efectului ridicat de arsură, arzi grăsimile pentru un anumit timp după antrenament.

Un program ideal pentru începători este: 10 minute de alergare ușoară, apoi 5 sprinte scurte de câte 30 de secunde fiecare, 2 minute de alergare continuă între ele și apoi încă 10 minute de alergare ușoară. Lovirea și oscilarea frânghiei grele nu numai că topește celulele adipoase în cel mai scurt timp, ci promovează și rezistența și echilibrul în același timp.

Cum să obțineți rezultate mai bune de formare

Dacă arunci valuri cu miile, poți arde 10,5 calorii pe minut. Deoarece această metodă este extrem de solicitantă pentru partea superioară a corpului, antrenamentul cu frânghie este, de asemenea, benefic pentru o stare generală mai bună și este, de asemenea, considerat complementul ideal pentru majoritatea disciplinelor de rezistență.

renașterea periodizării în greutate recenzii cum îmi pierd greutatea în urdu

Această metodă de antrenament este oferită în tot mai multe studiouri de fitness, dar poate fi realizată cu ușurință și acasă sau într-un parc. Burpees Burpees înseamnă un amestec de flotări și salturi ghemuit. Dacă este făcut corect, acest exercițiu este, de asemenea, o modalitate ideală de a scăpa de o mulțime de exces de grăsime într-o perioadă scurtă de timp. Potrivit unui studiu, un bărbat de 90 de kilograme arde aproape 1,5 calorii pe burpee.

cum de a pierde menopauza incapatanat grasime de burta vis despre dorința de a pierde în greutate

Pentru început, vă recomandăm să faceți 10 repetări pe minut. Dacă puteți face burpeele timp de o oră, ați arde aproximativ de calorii.

Sau puteți începe cu 30 de zile Burpee Challenge!

  1. Aceste 10 exerciții ard mai multe calorii decât joggingul
  2. Cele mai bune curățite sănătoase pentru pierderea în greutate
  3. Ardeți grăsime maximă cu exerciții în aer liber în această vară - blog de fitness
  4. Pierdere de greutate ceai de plante
  5. Iată rezultatul: Swing squat.

Dansul La urma urmei, puteți scăpa de până la de calorii într-o oră de dans. Desigur, trebuie să faceți mai mult decât să vă mișcați picioarele și ar trebui să rupeți sudoarea. În clubul sportiv sau într-o școală de dans te vei distra și te vei relaxa ascultând muzică bună.

estradiolul și pierderea în greutate prometrium cum de a pierde în greutate de pe moobs

Alpinism Această activitate nu este doar un excelent arzător de grăsimi, ci și un antrenament variat și provocator.

În funcție de burpeii vă ajută să ardeți grăsime, puteți arde până la de calorii pe oră. Dacă ți-e frică de înălțimi și nu îndrăznești să urci pe un perete de stâncă sau pe holul de alpinism, te sfătuim să mergi în bolovast.

metodist pierdere în greutate land sugar pierderea în greutate idli

Acest lucru urcă la înălțimea săriturilor, dar îndeplinește totuși toate cerințele pentru a scăpa de kilogramele în exces într-un timp scurt. Patinaj în linie Patinajul în linie este subestimat în ceea ce privește caloriile. Numeroase grupuri musculare din corp sunt antrenate intens și pot fi de fapt privite ca un substitut pentru burpeii vă ajută să ardeți grăsime.

Clinica generală Cum să arzi grăsimile în 48 de ore Antrenamentul de 7 minute este excelent pentru arderea grăsimilor și pierderea burții, fiind o opțiune excelentă pentru pierderea în greutate sănătoasă, deoarece este un tip de activitate de intensitate ridicată, care îmbunătățește încă funcționarea cardiacă.

Cu toate acestea, echipamentul potrivit și multă atenție sunt foarte importante dacă ar trebui să vă deplasați în trafic. Pentru patinajul în linie, este mai bine să folosiți parcări mari după programul de lucru și trasee pavate de drumeții și ciclism.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Burpee este un antrenament pe tot corpul care promovează sănătatea cardiovasculară. Vă oferă o forță extraordinară. Ca începător, puteți începe cu burpeele normale, crescând intensitatea și variațiile pe măsură ce vă familiarizați cu fundamentele. În acest articol, vom discuta despre beneficii, variații, modificări ale burpeelor.

Canotaj De asemenea, puteți pierde o cantitate incredibilă de grăsime și până la de calorii pe oră în timpul canotajului. Această activitate este una dintre cele mai intense și eficiente metode pe care ar trebui să le includeți în programul obișnuit de exerciții, deoarece este ideală și pentru partea superioară a corpului.

Avantajele antrenamentului Burpee

Tehnica potrivită este importantă atunci când vâslești, altfel există riscul de răni la spate. Mai ales dacă la sfârșitul unui antrenament de anduranță starea și capacitatea de concentrare scad. Boxul Chiar și într-un ring de box, puteți tăia până la de calorii într-o oră. Chiar și în versiunea mai moale, kickboxingul, consumi până la de calorii. Deoarece aproape toate grupele musculare sunt provocate în acest sport, boxul este, de asemenea, un producător general de fitness și arată doar mega-cool.