Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Arderea programului de grăsime, Rutina săptămânală de ardere a grăsimilor

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Rutina săptămânală de ardere a grăsimilor De ce e bine sa slabesti dieta bogată în fibre. Cum arde stomacul gras de burtă cum slabesti mai usor arzător de grăsimi x bun sau rău pentru sănătate. Blocant de grăsime cu rețetă de unde să cumpărați cea mai bună dietă pentru a arde grăsimea din burtă. Cum să-ți slăbești corpul superior cure de slabire rapide.

De aceea, pur şi simplu începe antrenamentele în circuit. Antrenamentul în circuit este un program intensiv, care implică toate grupurile de muşchi. Se lucrează într-un ritm destul de grăbit, dar cu greutăţi mici, pentru a lansa procesul de ardere a grăsimilor şi a accelera metabolismul.

Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri. Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat? Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an.

Antrenamentul în circuit este orientat pe arderea grăsimilor şi pe corectarea siluetei. Cu acest tip de antrenament nu se obţine o creştere a masei musculare, de aceea, poţi închide pagina, dacă urmăreşti anume acest scop.

arderea programului de grăsime

Metoda de lucru: Începe cu alergarea timp de minute şi cu gimnastică pentru articulaţii. Alege exerciţii, în dependenţă de nivelul de pregătire, pentru a pune în funcţiune toate grupurile de muşchi, câte 2 exerciţii pentru fiecare grup. Pune-ţi imaginaţia la contribuţie, alternează exerciţiile la aparatele multifuncţionale cu cele cu greutăţi libere, adaugă eforturi aerobe.

🍀 10 alimente minune care curăță eficient sângele - Eu stiu TV

Începe antrenamentul în circuit cu exerciţiile mai uşoare. Pe măsură ce corpul se va încălzi, vei face faţă mai uşor celor dificile.

arderea programului de grăsime

Îndeplineşte fiecare exerciţiu sau contra cronometru de la 30 secunde până la 1 minutsau după numărul de arderea programului de grăsime între 10 şi Timpul sau numărul de repetări depind de nivelul de pregătire. Limitează exerciţiile aerobe, burpee, de exemplu, la repetări. Se recomandă o pauză de la 30 secunde până la 1 minut între exerciţii.

arderea programului de grăsime

Nu folosi greutăţi mari. Începe cu 2 circuite cu un repaus de 1 minut între ele.

arderea programului de grăsime

Încheie antrenamentul cu mers arderea programului de grăsime pantă pe banda de alergare sau cu alt efort cardio în decurs de 20 de minute.

Exemplu de program de antrenament în arderea programului de grăsime Burpee — de la 4 repetări Tracţiuni a blocului la spate — de la 10 repetări Tracţiuni înguste din poziţie aplecat — de la 10 repetări Flotări — de la 10 repetări Ridicarea greutăţii din aşezat — de la 10 repetări Îndoirea braţelor cu haltere — de la 10 repetări Dezdoirea braţelor cu haltere — de la 10 repetări Genuflexiuni — de la 10 repetări Fandare — de la 20 de repetări Răsuciri — de la 15 repetări Avantajul antrenamentului în circuit constă în faptul că el se potriveşte oricărei persoane, care doreşte să slăbească.

arderea programului de grăsime

În plus, are mai multe avantaje, decât dezavantaje. Te poţi antrena atât acasă, cât şi în aer liber, înlocuind exerciţiile la aparatele multifuncţionale cu exerciţii cu greutăţi libere, analogice după efortul depus. Dar acesta nu în toate cazurile poate fi atribuit la dezavantaje.

arderea programului de grăsime