CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC?

51 moduri de a pierde în greutate

Articole recomandate: A fi obez nu este un semn de sănătate bună. Potrivit Institutelor Naționale de Sănătate, bolile legate de obezitate revendică aproximativ Deci, dacă sunteți supraponderal, trebuie să pierdeți flaconul. Desigur, pierderea în greutate necesită timp, angajament și muncă fizică și nu este aproape niciodată o călătorie lină.

Iată însă câteva sfaturi și trucuri pentru a începe pierderea în greutate, a pierde în greutate cu succes și a menține pierderea în greutate. Fără să mai pierdem timp, să intrăm și să învățăm cum să începem să slăbim! Știi că trebuie să slăbești Shutterstock Primul pas pentru a începe să slăbești este să recunoști faptul că trebuie să slăbești. Gândește dincolo de simpla privire. Dacă te simți bine cu corpul tău, este minunat.

Peste 50 de ani pierde in greutate

Dar trebuie să știi dacă ești sănătos sau nu. Discutați cu un medic pentru a înțelege dacă trebuie să slăbiți sau dacă sunteți perfect. Poate că trebuie să slăbești dintr-o zonă cu probleme cum ar fi burta, coapsele, șoldurile etc. Concentrează-te pe acea zonă.

Înțelegeți de ce este important să pierdeți în greutate De ce ar trebui să slăbești? Desigur, pentru a vă îmbunătăți sănătatea, flexibilitatea și rezistența și a arăta fabulos.

Dar știați că obezitatea poate declanșa boli mintale, cum ar fi depresia, tulburarea bipolară și anxietatea 2? Acestea sunt probleme grave care afectează 1 din 6 persoane, ducând la probleme mai mari 3. Deci, trebuie să acceptați că trebuie să pierdeți în greutate și să înțelegeți că rămâneți activ vă va ajuta în moduri dincolo de încadrarea într-un LBD.

Nu spun că veți deveni o stea rock sau un astronaut doar prin pierderea în greutate, dar veți putea să vă vedeți într-o lumină diferită, care vă va spori încrederea și vă va ajuta să dezvoltați o atitudine pozitivă față de dvs. Uită-te la un idol Este foarte greu să rămâi motivat pe tot parcursul călătoriei de slăbire.

Așadar, găsiți o sursă de inspirație. Poate fi cineva care a slăbit mult și care duce acum o viață sănătoasă sau cineva care a făcut cu succes o schimbare în viața lor sau în viața altcuiva. Crede că poți pierde în greutate Este în regulă dacă nu ai reușit să slăbești în trecut.

Pierderea în greutate este o călătorie și veți experimenta urcușuri și coborâșuri. Nu vă gândiți la asta ca la o schimbare, gândiți-vă la ea ca la o modernizare a stilului dvs. Începeți stilul de viață de slăbire cu stilul actual de viață încet și veți duce o viață mai bună și îmbunătățită în curând.

Rezultatul final? Vei slăbi și te vei simți mai sănătos. Calculați aportul zilnic de calorii Shutterstock Trebuie să verificați câte calorii consumați pe 51 moduri de a pierde în greutate.

s2f slimming fast cât timp pentru a pierde grăsimea toracică

De asemenea, aflați câte calorii ar trebui să consumați în funcție de vârstă, înălțime, greutate, nivel de activitate etc. Există diverse calculatoare online de calorii pe care le puteți accesa gratuit. Folosește-le și află câte calorii în plus consumi pe zi. Verifică ce consumi în fiecare zi Faceți o listă cu alimentele pe care le consumați pe parcursul zilei. Înregistrați ceea ce mâncați luni, miercuri și sâmbătă.

DAY 1 - LOSE WEIGHT - LOSE BELLY FAT (14 Day Exercise Plan) băuturi de slăbit care au un gust bun

Acest lucru vă 51 moduri de a pierde în greutate oferi o idee de unde provin caloriile suplimentare și de ce trebuie să evitați pentru a începe să slăbiți.

Verificați-vă greutatea Verificați-vă greutatea pentru a vedea cât de mult supraponderal sunteți. Acest lucru vă va ajuta să vă stabiliți corect obiectivele.

Acest lucru vă va arăta procentul de grăsime corporală și masa musculară slabă. În funcție de aceasta, antrenorul sau dieteticianul dvs. Faceți obiective mai mici Deci, acum, știi câtă greutate sau flacon trebuie să arunci. Și cel mai bun mod de a face acest lucru este să stabiliți repere. Împărțiți obiectivul mai mare de scădere în greutate în obiective mai mici. Să presupunem că vrei să slăbești 10 kilograme într-o lună. Descompuneți-l la pierderea a 2 kilograme în fiecare săptămână.

În acest fel, îți vei putea atinge obiectivul cu ușurință și te vei simți inspirat să lucrezi mai mult pentru a-ți atinge obiectivul final de slăbire. Mențineți un jurnal Shutterstock Scrie-ți obiectivele de slăbire în 51 moduri de a pierde în greutate și dă-ți un termen limită. Menținerea unui jurnal vă va ajuta să vă urmăriți progresul, respectarea regimului de dietă și antrenament și modul în care vă simțiți în fiecare etapă pe măsură ce progresați de-a lungul săptămânilor.

Nu urmați orbește nicio dietă Nu urmați o dietă care a funcționat pentru altcineva. Discutați cu un medic și aflați care este cea mai bună dietă pentru dvs. Obțineți un plan de dietă personalizat care vă va lua în considerare greutatea, vârsta, istoricul medical, problemele medicale, medicamentele etc.

Rămâi hidratat Beți apă pentru a elimina toate toxinele din corp, pentru a vă menține celulele turgente și a metabolismului și pentru a menține pH-ul corpului.

Cum poţi slăbi natural şi sănătos | Ruxandra Constantina | cristianbudau.ro

Mănâncă frecvent Cea mai frecventă greșeală pe care o fac dietele este să se înfometeze pentru a slăbi. De fapt, acest lucru vă va face să vă îngrășați, deoarece creierul crede că există o lipsă de alimente și semnalează celulelor să stocheze totul ca grăsime. Deci, chiar dacă mănânci alimente sănătoase, le vei păstra sub formă de grăsime. Prin urmare, mâncați la fiecare ore pentru a pierde în greutate. 51 moduri de a pierde în greutate legume Legumele sunt bogate în vitamine, minerale și fibre dietetice.

Consumul de legume va oferi hrană celulelor dvs. Deci, consumați tipuri de legume pe zi pentru a începe pierderea în greutate. Consumă fructe Fructele sunt încărcate cu substanțe nutritive care sunt bune pentru corpul tău și pentru pierderea în greutate. Consumați cel puțin trei tipuri de fructe în fiecare zi, de trei ori pe zi, pentru a ajuta la îmbunătățirea imunității, la creșterea metabolismului și la accelerarea pierderii în greutate.

Aveți grăsimi sănătoase Shutterstock Grăsimile sănătoase precum avocado, nuci, semințe, ulei de pește, ghee și ulei de măsline sunt surse bune de vitamine și minerale. Acestea ajută la reducerea inflamației și a stresului în organism, ceea ce previne în cele din urmă inflamația și creșterea în greutate indusă de stres. Consumați cereale integrale Cerealele integrale sunt încărcate cu fibre dietetice, proteine, vitamine și minerale. Consumul de cereale integrale va îmbunătăți mișcarea intestinului, va sprijini digestia, va accelera metabolismul și va favoriza pierderea în greutate.

Bea apă de schinduf dimineața Semințele de schinduf stimulează metabolismul natural. Înmuiați două pot morcovi să ardă grăsime semințe de schinduf într-o ceașcă de apă peste noapte.

Bea această apă primul lucru dimineața pentru a slăbi cu succes și pentru a menține pierderea în greutate. Nu treceți niciodată peste micul dejun Omiterea micului dejun din orice motiv este cel mai rău lucru de făcut.

3 moduri de a slăbi fără să te înfometezi - Shopping City Sibiu

Creierul și celulele corpului au nevoie de combustibil pentru a-și îndeplini funcțiile în mod corespunzător. Dacă nu mănânci, corpul și creierul tău nu vor funcționa la maximum. Deci, nu săriți niciodată dejunul. Luați un mic dejun sănătos și proteic înainte de a ieși sau de a vă începe ziua. Ia un prânz ușor Păstrați lumina prânzului restricționând aportul de calorii la maximum kcal. Veți rămâne activ după prânz și nu vă veți simți prea plini sau balonați.

Acestea sunt dăunătoare pentru sănătatea ta pe termen lung și ar trebui evitate dacă vrei să scapi de flacon și să te ții departe de o serie de boli.

Evitați alimentele gata de mâncare Alimentele papuci de slăbire a vițelului pentru consum sunt de mare ajutor, dar au o latură întunecată. Acestea sunt încărcate cu conservanți, sodiu și aditivi.

ai ai delas alas pierdere în greutate 21 century slimming efecte secundare de ceai

Evitați să consumați aceste alimente, deoarece acestea vă vor împiedica obiectivul de slăbire. Bea lapte complet gras Da, laptele plin de grăsimi este ceea ce ar trebui să beți în loc de lapte degresat.

Promovează o senzație de sațietate și, prin urmare, aveți tendința de a mânca mai puțin după ce beți lapte plin de grăsimi 4. De asemenea, consumă iaurt cu conținut ridicat de grăsimi în loc de iaurt cu conținut scăzut de calorii. Dacă sunteți vegan sau pierdere în greutate jersey south la lactoză, evitați laptele și produsele lactate.

O sursă de proteină slabă vă va ajuta să construiți masa musculară slabă și să vă tonificați mușchii. Acizii grași omega-3 vor ajuta la reducerea inflamației în organism, prevenind astfel creșterea în greutate indusă de inflamație. Evitați zahărul Shutterstock Evitați zahărul și alimentele zaharoase pentru a preveni supraîncărcarea zahărului în corpul dumneavoastră. Zaharul sau caloriile suplimentare se transformă în grăsimi, ceea ce duce la un nivel ridicat de zahăr din sânge și vă pune inima în pericol.

Reduceți zahărul și veți vedea o diferență vizibilă în greutatea și nivelurile de energie. Evitați alimentele procesate Alimentele procesate precum salam, cârnați, napolitane de cartofi, cereale pentru micul dejun și biscuiți sunt încărcate cu sare și zahăr. Cel mai rău este că industria alimentară procesată 51 moduri de a pierde în greutate inteligent sare și zahăr într-un raport pe care îl veți reveni în continuare pentru mai multe. Și înainte să știți, întregul pachet de napolitane de cartofi s-a terminat!

Așadar, evitați alimentele 51 moduri de a pierde în greutate vă vor face să mâncați în exces și, ca urmare, să vă îngrășați. Adăugați mai puțină sare la mâncare Utilizați o cantitate adecvată de sare în preparatele alimentare.

Evitați să adăugați prea multă sare, deoarece provoacă retenție de 51 moduri de a pierde în greutate, făcându-vă să arătați și să vă simțiți balonați.

De asemenea, ar putea crește nivelul tensiunii arteriale și vă poate pune sănătatea în pericol. Bea apă de cocos Apa de cocos este un electrolit natural și este încărcată cu vitamine și minerale. Este una dintre cele mai bune băuturi pentru slăbit.

Doamna grasa pierde in greutate

Aveți în fiecare zi un pahar cu apă de nucă de cocos pentru a mobiliza grăsimile, a îmbunătăți mișcarea intestinului, a echilibra pH-ul și a vă face pielea să strălucească natural. Consumul de ceai verde va ajuta la neutralizarea radicalilor nocivi de oxigen liber și la reducerea nivelului de stres din organism. Cafeaua neagră este bună pentru pierderea în greutate, deoarece are o cantitate bună de cofeină, care ajută la reducerea grăsimii corporale și a dimensiunii celulelor adipoase 5.

Gustare sănătoasă Shutterstock Amintiți-vă, trebuie să consumați 3 tipuri de fructe și tipuri de legume. Ei bine, de ce să nu le luați ca gustare atunci când vă este suficient de foame pentru a lua o mini-masă? Gustare pe fructe, nuci și legume crude morcov, sfeclă roșie etc. Solicitați bucătarului Doriți să petreceți timpul cu prietenii sau să faceți o reuniune de familie?

mi40 pierderea de grăsimi cum să pierdeți 1 kg de grăsime

Sigur, ieși și distrează-te cu oamenii tăi. Dar nu lăsați acest lucru să vă facă să pierdeți obiectivul de slăbire. Faceți o cerere specială bucătarului-șef de la restaurant. Opțiuni mai bune pentru dintele dulce Nu trebuie să-ți pierzi dinții dulci; trebuie doar să nu mai consumați alimente cu zahăr pentru a vă satura dințiul dulce. Există și alte opțiuni care pot avea grijă de dragostea ta nemuritoare pentru deserturi. Aveți o salată de fructe, iaurt înghețat cu conținut scăzut de cal, tort de morcovi cu conținut scăzut de zahăr, tae bo 51 moduri de a pierde în greutate grăsimea burtă cu cereale integrale etc.

Evitați gustările târzii Gustarea noaptea târziu este un ucigaș. Consumați prea multe calorii fără să vă dați seama și toate acestea sunt stocate la fel de grase pe măsură ce sunteți cel mai puțin activ pe timp de noapte.

Deci, dormi după trei ore după cină pentru a evita senzația de foame și dorința de a mânca ceva dulce și sărat. Fără distragere în timp ce mănânci Puneți mobilul și opriți televizorul și laptopul în timp ce luați cina. Uită-te la mâncare și mănâncă pentru a oferi creierului tău un indiciu vizual despre cât ai mâncat. Distragerea atenției, cum ar fi rețelele sociale, Netflix sau discuțiile cu un prieten, te vor face să mănânci mai mult și vei ajunge să îți fie foame la scurt timp după ce ai luat cina.

Urmăriți dimensiunea porțiunii Shutterstock A mânca prea mult din ceva te poate face să te îngrași. Dacă continuați să aveți porții mari de fructe și legume, vă veți îngrășa.

Trebuie să creați un echilibru energetic negativ în organism, unde aportul de calorii este mai mic, iar cheltuielile de energie sunt mai mari. Deci, urmăriți cât de mult mâncați 51 moduri de a pierde în greutate cu ceea ce mâncați.

aer condiționat arde grăsime fat beagle pierde in greutate

Plătiți în numerar când cumpărați alimente Plata în numerar vă va ajuta să știți exact cât plătiți pentru mâncarea pe care o cumpărați. Când plătiți cu cardul de credit, închideți ochii asupra facturii și nu vă simțiți rău în legătură cu cheltuielile inutile. Așadar, data viitoare când decideți să vă cumpărați alimentele, plătiți în numerar.

Obțineți un partener de antrenament Antrenamentul este minunat și trebuie să îl faceți în mod regulat. Dar este greu să rămâi concentrat și să te duci zilnic la sală. Obțineți un prieten de antrenament, astfel încât să vă puteți inspira și motiva amândoi. De asemenea, vă va împiedica să ieșiți din cale. Fă Cardio Cardio este o modalitate excelentă de a mobiliza grăsimea și de a-ți pompa adrenalina. Deci, obțineți cel puțin 3 ore de cardio în fiecare săptămână.

pierderea în greutate abdomen cauzează pierdere de greutate maximă de două săptămâni

Puteți dansa, alerga, sări cu coarda sau puteți juca un sport pentru a pierde în greutate. Includeți HIIT în rutina dvs.

Așadar, includeți în rutina de antrenament antrenamente de intensitate ridicată, cum ar fi burpeele, genuflexiunile, cuțitul, crunchii, flotări etc. Nu uitați de antrenamentul de forță Shutterstock Cardio este bun pentru a pierde grăsime, dar duce și la pierderea musculară. Deci, trebuie să vă antrenați forța pentru a vă reconstrui mușchii.

Acest lucru vă va ajuta să arătați tonifiat și sănătos, chiar dacă aveți 70 de ani. Mergeți la antrenament de forță în fiecare zi alternativă și luați-vă odihnă pentru a vă întineri și repara mușchii.

Participați la activități sportive în aer liber Sporturile în aer liber sunt minunate pentru oricine. Vă vor ajuta să fiți pozitivi, să vă îmbunătățiți acțiunea musculară și reflexul, să ajutați la scăderea în greutate, să construiți mușchi și să aveți prieteni de antrenament.